Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, November 6, 2013

Iklan Kerja Kosong 'Chinese Only'


Iklan kerja kosong begini sebenarnya sudah lama berlaku. Puak Cinabeng DAP mahu terus kekal kuasai ekonomi tanpa memberi peluang kepada kaum lain 'cari makan'.

Orang Melayu hanya tinggal kuasa politik untuk mengimbangi kuasa ekonomi. UMNO terus dilabel sebagai RASIS oleh mereka. Kenapa mahu terus sokong DAP dan pakatan mereka, PAS & PKR?

Komen Facebook disini 

4 comments:

  1. melayu tak payah terhegeh-hegeh nak apply kerja tu. Itu kerja potong kepala babi dan jual daging babi. melayu cari je kerja lain. belambak kerja kalau nak. itu pasal pati dari indon, nepal, vietnam, cina dan bangla bersepah kt malaysia ni, sebab belambak kerja dan ekonominya makmur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. antara kelayakan adalah fasih berbahasa Melayu, bermaksud pengunjung restoran ada dikalangan org Melayu. Malangnya jawatan kosong hanya untuk cinabeng

      Delete
  2. Tak yah nk heran sgt...berlambak budak2 kita boleh keje sendiri, freelance bagai2...jgn risau lah!! Yg penting jgn terhegeh2 dgn cina, sbb nak raih undi pilihanraya, fuhh malu la bila pemimpin melayu menyembah cina cenggini.

    ReplyDelete
  3. Cina kalau dah dapat kuasa! tak hairanlah macam mana Singapura jadi milik mereka.

    ReplyDelete