Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, March 17, 2013

[Wartawan Dikasari & Dimaki] Gambar homoseks: Anwar tuduh Umno terlibat

U Ulang, Saya saman U pula !!!


Antarapos.com - Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan gambar seorang lelaki miripnya mengadakan seks dengan seorang lelaki lain yang dimuatkan di dalam sebuah blog sebagai fitnah Umno dan media pro parti itu.
"Fitnah jijik Umno menjelang pilihan raya.
 
"Umno menggunakan media untuk menyebarkan fitnah, itu namanya Melayu muslim," katanya ketika ditemui selepas menghadiri Dialog Anak Muda bersama Anwar di Bandar Utama, di sini hari ini.
 
Beliau berkata demikian selepas pegawal peribadi beliau beberapa kali melarang wartawan menghampiri Anwar untuk bertanyakan mengenai gambar-gambar itu yang disiarkan dalam blograjagoyang360.blogspot.com.
 
Malah seorang daripada mereka menuduh wartawan Antarapos sebagai munafik.

Wartawan Antarapos, Siti Sofia Md Nasir dimaki dan dikasari beberapa kali oleh pengawal peribadi Anwar apabila beliau bersama wartawan Malaysiakini dan Agenda Daily cuba mendapatkan reaksi Anwar selepas majlis dialog itu.
 
Anwar pada mulanya tidak mahu memberikan kenyataan dan akur dengan tindakan pegawai-pegawainya melarang wartawan daripada menghampirinya selepas majlis itu.
 
Bagaimanapun sejurus selepas beliau keluar daripada bilik jamuan untuk pulang, Anwar terus menuduh Umno sebagai pihak di sebalik gambar-gambar itu.
 
Gambar hitam putih yang dipaparkan dalam blog itu menunjukkan lelaki yang menyerupai Anwar memasuki sebuah bilik sehinggalah beberapa aksi mesra termasuk gambar bogelnya.
 
Setakat ini pimpinan PKR yang dihubungi Antarapos enggan mengulas lanjut.
 
Ketua Wanita Keadilan, Zuraida Kamaruddin berkata beliau sudah menjangkakan terdapat siri baru skandal yang cuba dikaitkan dengan majikannya itu.
 
Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul pula enggan mengulas lanjut atas alasan belum melihat gambar-gambar itu.
 
Sementara Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution dan Pengarah Komunikasi PKR, Nik Nazmi Nik Ahmad gagal dihubungi.
 
Anwar sebelum ini didakwa dua kali di mahkamah di atas tuduhan liwat. Kali pertama ialah pada tahun 1998 apabila beliau didapati bersalah meliwat bekas pemandunya Azizan Abu Bakar ketika beliau masih dalam kerajaan.
 
Selepas dipenjarakan enam tahun, Anwar akhirnya dibebaskan selepas Mahkamah Persekutuan membenarkan rayuannya.
 
Pada 2008, Anwar dituduh meliwat bekas pembantu peribadinya Saiful Bukhari Azlan. Bagaimanapun beliau dibebaskan selepas Mahkamah Tinggi mempertikaikan bukti DNA yang dikemukakan oleh pendakwaraya.

40 comments:

  1. Memang pun rupa macam dia, kalau betul bukan dia apa yang disebok marah-marah tuduh UMNO tengok muka anwar pun macam muka bontot ja tak malu dah tua dah nak mampus pun perangai macam sial setiap ari kena sumpah lebih 40 orang insaallah dimakbulkan Allah. Malulah sikit dengan anak, menantu dan cucu anwar ni bila sakit ja boleh gantung pisanglah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


      Delete
  2. Manusia Ini mana tau Malu. Dari awal hinga akhir, manusia Ini aka menyalahkan orang lain melainkan dirinya! Dasar tak tau malu! Tua kutok tak sadar dri! Rumah kata Pergi, kubur kata mari!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Johari Abdul akan gelak besar pabila lihat video ni dgn berkata"memang tu anwar" sapertimana ketika dipertontonkan video anwar tibai cina doll. Tetapi disebabkan nak hidup senang dia akan buat kenyataan akhbar mengatakan tu bukan anwar..

    ReplyDelete
  4. Sebagai seorang Islam kalau benar ini fitnah bersumpah laknat saja lah...apa yang susah sangat..buat macam Ustaz Fathul Bari...siapa yang buat fitnah akan terima padahnya...ada berani...? atau kau sendiri yang takut sebab kau sebenarnya yang buat fitnah...dasar Dajjal anugerah setaannnnn ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekutu Dajjal ...

      Delete
    2. Belajar agama dulu dol...sumpah laknat bukan wajib. Nabi pun tak galakkan bersumpah. Ko masa belajar agama dulu melancap kat semak ke?

      Delete
    3. memang laa tak wajib..tapi kalau dilakukan pun bukannya berdosa,sekurang kurangnya itu dapat menepis segala tohmahan dari terus membelenggu dirinya..ini tidak,asyik nak menyalahkan orang lain..rakyat hendakkan kebenaran bukannya penafian..kalau tak salah buat apa nak takut..bukannya nak kena panah petir.

      Delete
    4. Kecualilah jika sebaliknya..memang patut pun untuk dia merasa takut..bukan nak menuduh,tapi terasa pelik sangat..macam ada sesuatu dan kalau dah tak salah buat apa nak takut..orang yang teraniaya doa dia akan dimakbulkan..dan jika perkara ini merupakan satu fitnah,biar pihak yang bertanggungjawab akan menerima azabnya..

      Delete
  5. Kata Anwar Alpeliwat Albogel itu bukan dia. Kalau bukan dia kenapa marah sangat dengan UMNO yang tak ada kena mengena dengan hal tersebut. Kalau gambar itu bukan Anwar kenapa sibuk nak saman sana sini. Reaksi Anwar tentang pendedahan tersebut membuktikan 100% bahawa dalam gambar tersebut memang Anwar. Nak bersandiwara apa lagi, tapi Anwar memang Raja Sandiwara.

    ReplyDelete
  6. JIJAH oh JIJAH ...awat hang tak servis bang Nuar ni...? Na kan dia dah cari lubang jubo jantan... Ko takut kena HIV ya..tak bole macam tu..ko kan dah dapat Anugerah Siti Khadijah ...jadi kena layan juga lah kalau tak sanggup jga kembalikan je lah anugerah tu kepada wanita lain yang lebih layak...buat malu je dengan anugerah tu...macam sindiran je ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jah kan dah kata ... siapa yang makan cili, dialah yang terasa pedas

      Delete
  7. bontot pun dia suka keer...apasal aar..???

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemutan bontot kan ketat............alahai! boleh potong tahi lagi.....!

      Delete
  8. Siapa makan CILI dia akan merasa PEDASnya.... UMNO tak kata2 ape2... dia pulak melatah tuduh UMNO..HARAKAH yang keluarkan dalam terbitan online tak nak kutuk....dasar MUNAFIK...tunggulah badi BALA akan menjangkiti beliau.. semoga sebelum mati sempat mengucap...

    Datuk Seri Peliwat Negara ( DSPN ), Al Juburi
    Pirate of SULU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeeeeeee ... geli nyer

      Delete
  9. bangkai gajah mane dapat tutop,,,da yk pengakuan org yg da kene ngn si nuar,,,Allah kalau na tnjuk,,,sekelip mata je,dah lama dia meliwat,xtau nk taubat,sg ALLAH buka satu2 tembelang pak nuar

    ReplyDelete
  10. Dulu ada kisah seorang ahli parlimen Indonesia yang kantoi kerana gambar seksnya dengan seorang wanita tersebar. Dia sendiri cari pasal rakam dng hphone. Akirnya terpaksa letak jawatan. Dalam komennya Anwar kata "kenapa bodoh sangat. Buat apa mengaku".

    Moral cerita ini ialah: Dah jadi trade mark Anwar - dia tak akan mengaku sama sekali walaupun apa yang terjadi. Dan meletakkan kesalahan ni pada orang lain. Yang paling mudah ialah UMNO. Jadi fikirlah sendiri wahai pembaca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tengok & ikut jalan ceritanya - yang nampak seperti dia masuk umno nak matikan umno daripada dalam tu ...

      Delete
  11. Dulu kata dia x buncit, sekarang dia kata dia buncit, x sama dgan gambar......yg jelas rupa konsisten jer sama. Esok apa lak alasan lubang hidungnya x sama saiz. Pelakon lelaki terbaik la Si Anu ni.

    ReplyDelete
  12. Nk tnya,mcm mn admin dpt ni pic?kamera mcm d letak d tpt tersembunyi,mmg d sengajakn ke?

    ReplyDelete
  13. bubuh plaster,
    bubuh kapas besar,
    plasterkan ...

    mat sakit yer ... he3

    ReplyDelete
  14. Taste Anugerah Tuhan bukan macam tulah bro.. dia mana suka mat salleh... dia suka jejaka Melayu yang jambu macam Saiful tu.... kalau pelakon2 Akasia atau Samarinda tu aku percaya....Azzue Aslam, Kairil kafril.. ha itu makanan dialah tu...

    ReplyDelete
  15. Tanya sama Bontot
    Siapa sudah hantam
    bontot pasti jawab
    Mestilah Anugerah Tuhan....

    ReplyDelete
  16. Dah selalu sangat keluar video2 dan gambar2 perbuatan tak senonoh Anwar Ibrahim ni. Kalau satu, mungkin tipu. Kalau dah banyak macam mana? Nak tepis lagi ke? Itu tak termasuk dengan pengakuan dari pelbagai pihak yg siap dengan bukti itu dan ini. Jadi sedarlah semua. Orang bernama Anwar Ibrahim ni tak boleh jadi pemimpin kita. Nak jadi Ketua Kampung pun tak layak. Inikan pula nak jadi PM!!!

    Wan Azizah dan anak2 apa cerita? Tak malu ke?

    ReplyDelete
  17. Lucu bila tgk gmbr2 tu..pergerakan muka dan badan sgt kaku..muka mcm selari ja..why? Cameraman takut ker?..knp tak bw pihak berwajib time tu..tangkap..ni dah byk sgt gmbr dan video..pas ni apa plak..nak jatuhkan dia ni bautlah cara gentleman sket..

    ReplyDelete
  18. Mr. Kantoi terkantoi lagi,
    Muka Diepak nampak partnernya,
    Alamak Tok Nik menepuk dahi,
    Binatang tak malu jantan betina.

    Alamak Tok Nik menepuk dahi,
    Binatang tak malu jantan betina,
    Dengan jantan datang berahi,
    Sapu juga dengan doll China.

    Dengan jantan datang berahi,
    Sapu juga dengan doll China,
    Di fikiran waras kita tak mengerti,
    Apakan nak jadi bakal PM kita.

    Di fikiran waras kita tak mengerti,
    Apakan nak jadi bakal PM kita,
    PRU 13 akan jadi saksi,
    Apakah Putrajaya milik mereka.

    PRU 13 akan jadi saksi,
    Apakah Putrajaya milik mereka,
    Konon Pakatan rakan sekongsi,
    Tidur sebantal tapi tak lena.

    Konon Pakatan rakan sekongsi,
    Tidur sebantal tapi tak lena,
    Naik mulan loket yatuh ala mati,
    Tulun mumi mengkak satu mata.
    .

    ReplyDelete
  19. Mungkin juga puak2 dsai yang menggunakan/mencipta/'create' pic ini, seolah2 ianya merupakan satu fitnah terhadapnya, lalu dia boleh menuduh pihak kerajaan sebagai pemfitnah bila pic ini dibuktikan palsu kelak? meraih simpati? reverse psychology?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul jugak apa yg dikata tu...

      Delete
  20. kenapa yg captured video ni tak tampil ke depan??? sepatutnya dgn kecanggihan pemasangan cctv, mereka ini sewajarnya menghubungi pihak berkuasa secara terus. kenapa dah sudah baru nak muat naik??? banyak persoalan di sini.

    ReplyDelete
  21. Bila gambar tak jelas, inilah padahnya. Berlaku tuduh menuduh, fitnah memfitnah. kenapa nk berselindung. Tunjuk gambar warna.Kalau betul mengaku je. Klau tk betul terimalah akibat bila suka mengaibkan org dari sumber2 yg diragui. Soal maruah jgn dipolitikkan.Semuanya mesti ingat, kita ada agama. Allah menilai kita.

    ReplyDelete
  22. dengar citer bapak pluralisme malaysia & pejuang lgbt nusantara - anwar al juburi dah kena AIDS??? tu ler sapa suruh buat seks songsang..??? kat dunia tuhan dah dapat balasan.. akhirat nnt fikir sendiri lah wahai anwar al juburi..

    yang kita nnt kan ialah apa kata nik aziz al dajjal (makna dajjal adalah pendusta agama).. apa pok nik nak spin lepas nih?? kalau pok nik diam maknanya maknanya pok nik DAYUS.. kalau pok nik spin , benarlah dia dalah dajjal Tanah Melayu (makna dajjal adalah pendusta agama)..

    fikir2lah takkan nak pengidap AIDS spt anwar juburi jadi PM..
    sama2lah kita tolak Anwar al juburu dan konco2nya spt nik aziz, lim guan eng etc sbg pemimpin..

    selamatkanlah masa depan negara, negara dan bangsa..

    ReplyDelete
  23. Org tua ni tak habis habis cerita dia. Lepas satu satu Allah tunjukkan Aib dia di dunia. Stop it la....kita dah muakk. Duduk diam diam beramal byk2 muhasabah diri lagi baik

    ReplyDelete
  24. a a, kenapa tak cegah sebelum parah, kalau betui benda tu, kenapa tak dihalang, bukankah maksiat wajib dicegah.'amar makruf nahyu munkar, dan herannya kenapa tak dicegah benda maksiat tu, kan wajib hukumnya mencegah maksiat, bahkan berdosa menyebarkan aib...

    ReplyDelete
  25. betul ke nik aziz tu dajjal? eh,kalau nak banding dengan dia siapalah kita kan, sifat dua puluh pun x ingat. sembahyang pun selalu tuang, tak baik mengata orang...kan.!

    ReplyDelete
  26. niz aziz tu munafik 1.dia pernah berkata kalau tun mahathir letak jawatan dia akan letak jawatan....sampai sekarang pun dia tak letak jawatan.2.pasal BRIM dia menyatakan bahawa siapa ambil duit tu macam haiwan....tapi sebelum tu dia pernah berkata kalau kerajaan bagi apa-apa ambillah itu hak rakyat.niz aziz tu manusia biasa tidak lari dari dosa.....yang sebenarnya ikutlah sunnah nabi.....

    ReplyDelete
  27. Gua ni bukan sokong sesapa...tapi kalau satu video tu boleh laa caya... tapi ni dah banyak sangat video... macam dirancang jee... lagipun kalau dipikirkan x kan nuar tu bodoh nk gi kat bilik2 yang bukan privacy... lagipun kenapa gambar hitam putih pulak... kan zaman sekarang teknoloji canggih .. semuanya warna....tak payah la kita sama Melayu nak gaduh-gaduh... orang bukan Melayu jugak yang tepuk tangan...Hanya Allah Yang Maha mengetahui... Biar Allah yang menghukumnya.. Kalau tak Di Dunia .. Di Akhirat yang salah akan dapat balasan... Kita perbaiki diri kita masing-masing.. muasasah diri... keluarga dan anak cucu kita.. Baru la Melayu dan Islam jadi Kuat - Adi

    ReplyDelete
  28. DAH BUKAN DIA ,
    DAN DITUDOH PULAK. TENTU LAH DIA MARAH.
    KORANG SEMUA PONG, KALO MAKNUSIA YANG ADA AKAL, WARAS PULAK TU, ADE KE KORANG NAK DIAM DIRI CAM LAHABAU, BILA DITUDUH SEDEMIKIAN ROPA...DIEJEK LAGIKK, DIMAKI HAMUN PULAK ...ADER KORANG NAK MEMBISU JER....
    KALO KORANG MASEIH RESPON LEMAK MANIS, SENYOM SAMPEI KE TELINGA, MEMANG SAH LER KORANG NI TAKDER JIWA PUNYA ANAK ADAM.
    MUNGKIN JUGAK SEWEL KOT !

    KALO SETAKAT TUDUH ORANG BUTA2 JER, TANPA 4 SAKSI BALIGH PULAK, VIDEO PONG ITAM PUTEH ..ITU APA LAGI, KALO BUKAN FITNAH....
    PIKIR PAKAI OTAK LERR, KALO DITUDOH BUKAN2 TU, DAH TENTU KORANG PONG MARAH.
    KOMEN BAGAI2, MACAM TAKDE ILMU..ENTAH2 ISLAM PONG WARISAN JERR !
    APER LAA, SKALI SKALA LETAK LER OTAK KAT TEMPAT SEPATOTNYA ....JANGAN TERLALU IKOT-IKOTAN. KITA ADER TEMPAT MASING2 DI AKHIRAT NANTI. BIARLAH ALLAH YANG TENTUKAN, JANGAN HUKOM SENDIRI !

    SUMPAH LAKNAT TU, TIDAK DIGALAKKAN DALAM ISLAM....QURAN ITU SUCI, TIDAK DIHINA SUKE2 ATI JA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju...tapi nape anwar tak pernah g umrah atau jejak kaki ke mekah?hanya Allah yang tahu......

      Delete