Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, March 26, 2013

Lahad Datu Terkini - Pemuda PAS Rayu Sumbangan KETIKA Abby Abadi Fitnah Keluarga Wira Negara.

PAS hanya tahu nak politikkan insiden Lahad Datu sampai sanggup fitnah keluarga pejuang Lahad Datu.

*Nak tanya sikit, apa jadi pada tabung Lahad Datu yang PAS kutip. Kena songlap macam Tabung Memali jugak ke?




21 comments:

  1. DontBeFooledAgain a.k.a jangan di perbodohkan lagi..kepada Arbaiyah..dah2 lah semakin hari semakin membuat orang menjauhkan diri dan MENYAMPAH DENGAN KAMU & PAS....mulut atas bawah anda BERBAU HANYIR!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe ostazah PAS ini dipandang mulia oleh mereka... taksub gila

      Delete
    2. HANYIR BAK KARIPAP!

      Delete
  2. Patutla laki dia dulu xnak dia, sebab perangai kot... hahaha

    ReplyDelete
  3. Pndai cakap je... Cer campak ustazah plastik ni g berjuang kt lahad datu, tgk betul ke sandiwara, sekali kena tmbak pastu mampus, bru ko tau sandiwara bapak ko ke x

    ReplyDelete
  4. dulu saya salahkan Norman Hakim juga ceraikan dia,tapi sekarang baru tau...patutlah...maaf ya Norman dan Memey...

    ReplyDelete
  5. Undi PAS bermakna undi DAP. Undi DAP bermakna undi KOMUNIS.

    ReplyDelete
  6. Knp bangkai ni blom kena tgkap?pakai ilmu kebal kot...

    ReplyDelete
  7. Nama Tabung Tragedi Lahad Datu... akaun Tabung Rakyat Prihatin... Berapa banyak tabung da....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk dt kuar asap jer...

      Delete
  8. Kalau puak ni yang kutip derma, sungguh besar keraguan kita. Mana meraka nak letak duit tu? Tak pernah pun kita dengar mereka serahkan sumbangan ku ke mana-mana badan. Lebih lagi ni nk pilihanraya, parti bendera ni tengah sibuk pacak bendera sana sini, kat kampung saya je, kini dah terpacak lebih daripada 200 bendera. Dah menghijau. Mana mereka nak cari duit beli bendera sebanyak2 tu..? Ini bukan berburuk sangka, tetapi mengingi penjelasan.

    ReplyDelete
  9. Patut berubah menjadi lbh baik dan muhasabah diri...ni tak menambah dosa, jgn asyik dok pakai topeng je, dok diam2 kat rumah besarkan anak2 lg bagus..

    ReplyDelete
  10. No HP: 013-384... jer?

    Duit Memalipun kena songlap, duit Lahad Datu untuk maintenance trailer kot atau bayar duit kereta velvire Nik Ajis?

    ReplyDelete
  11. Aku meluat betul dgn si "ustazah" sesat ni. Boleh tak sesiapa senyapkan mulut dia ni??? Meluatnya aku.... Sudah-sudahlah tu nak komen itu ini... Sedarlah diri dia tu siapa... Aku kenal dia luar dalam lah...Haaaaaaaaak...Tuihhhhhh!!!!

    ReplyDelete
  12. Ya la..mayonis itu sudah expired dan berbau

    ReplyDelete
  13. kalau MENCARI REDHA ALLAH, jangan sebar FITNAH. *istighfar*

    ReplyDelete
  14. Aik bukan ke dulu pernah jadi "polis"dalam drama gerak khas? Inspektor aliza kata nye?.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa-apa sahaja semuanya salahkan kerajaan. Janji masyukkkkk !!!

      Delete
  15. haha..bakal bini no dua anwar tu agaknya..hahaha..xpon pempuan simpan tadah montot kat ketua PKR tu..kahkahkah....lg byk duit dari belakon tuuuuuuuu

    ReplyDelete
  16. dah tak laku terpaksalah

    ReplyDelete