Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, March 17, 2013

Parlimen Bubar Esok ?


1. Nampaknya ramai yang tidak sabar-sabar menantikan pengumuman Perdana Menteri untuk membubarkan Parlimen seterusnya untuk SPR menjalankan Pilihanraya Umum yang ke 13.

2. Angin bertiup kencang seluruh negara bahawa pembubaran Parlimen akan berlaku dalam tempoh yang sangat dekat. Setiap jentera samada dari parti pemerintah mahu pon pembangkang sudah pasti bersiap siaga sejurus pengumuman ini berlangsung.

3. Bagi saya, pembubaran parlimen adalah hak Perdana Menteri. Malangnya, majoriti penyokong pembangkang buta perlembangaan termasuk chauvinis DAP, Lim Kit Siang apabila berbicara tentang pembubaran parlimen dan mandat pilihanraya.

4. Biar lah Perdana Menteri yang tentukan. Yang paling penting ialah setiap jentera UMNO & Barisan Nasional sudah bersedia bagi menghadapi PRU 13 ini.

5. Adakah anda sudah bersedia ?

29 comments:

  1. Mestilah sudah bersedia untuk menukar kerajaan BN kepada Pakatan Rakyat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom tukar bro... dari kuasa melayu kepada kuasa cina..

      supaya senang kita sensara..


      babi kau...

      Delete
    2. semuga bila kerajaan bertukar dan dasar meritokrasi di laksankan mengikut kehendak DAP ,akan berkuranganlah bilangan Melayu memasuki IPTA tempatan.Hidup Pakatan.

      Delete
    3. Sokong DAPigs lingkup Melayu.. tak percaya cubalah...... jangan menyesal..

      Delete
    4. Sokong PR samalah seperti sokong 1) Kalimah Allah digadaikan yg akan membawa kepada Syirik; 2)Pluralisme Agama; 3)LGBT; 4)Zionist; 5)Murtad (kerana (1) & (2)); 6) sokong ulama yang menghina Nabi SAW; 7) meyokong komunis sebab DAP adalah ahli Socialist International.

      BN bukan perfect, tetapi setakat ni mereka telah berjaya mempertahankan kesucian Islam dan berjaya membangunkan orang Melayu.

      Nampak sangat PR dah menyimpang jauh. Maka PRU-13 ni elok lah undi BN.

      Delete
    5. Aljuburi jadi PM YA ALLAH JAUHKAN LAH MANUSIA PENGKHIANAT BANGSA,NEGARA DAN AGAMA INI.

      Delete
  2. SEDIA

    HIDUP BN
    HIDUP BN
    HIDUP BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada benda hidup yang kekal di dunia ni..dah sampai masa BN mati..

      KO BN!
      KO BN!
      KO BN!

      Delete
    2. doa bukan2, last2 skali jatuh sakit, ALLAH maha kuasa beb

      Delete
  3. AKU BERSEDIA UNTUK MEMBENAMKAN PR DLAM PRU 13 NANTI.AKAN PASTIKAN SEMUA PARTI2 PR AKAN TERBENAM DENGAN ANGAN2 KE PUTRA JAYA. MUKA TAK TAHU MALU DULU2 NAK JUAL PUTRA JAYA, SEKARANG BERIA2 SANGAT HENDAK, APE JENIS MANUSIA, LIDANG BERCABANG..MUNAFIK PUNYA ORANG.

    ReplyDelete
  4. Fuck pkr.sampai mati aku xsokong fuckatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian abah ko. Antar ko belajar pandai2...fuck jugak perkataan yg kau gemar! sedih!!!

      Delete
    2. dah pemimpin kau dok fuck merata2, dgn prempuan pn dah fuck, dgn laki pn jadi jgak...mmg pwer la

      Delete
    3. Begitulah kalau emak bapak dia berjubur tak berdoa dan mandi junub. Itulah hasil termengandungnya Anon 12:09

      Delete
  5. HANYA MELAYU YG SUDAH DIBUTAKAN HATI KERANA DOSA-DOSA YG LALU SAJA SOKONG PKR DAN PAS( PARTI AJARAN SESAT/PARTI AJARAN SYAITAN)

    ReplyDelete
  6. AYUH KITA LANTIK LIM GUAN ENG JADI PERDANA MENTERI. UNDILAH DAP. BERIKAN UNDI MAKSIMUM ANDA KEPADA PAKATAN RAKYAT DENGAN SYARAT UNDI PAS DIPARLIMEN DIIKURANGKAN KEPADA 20 SAHAJA. SEKIRANYA DAP DAN PKR MENANG, MAKA MUDAH URUSAN PENTADBIRAN DILAKSANAKAN. PUTRAJAYA MILIK PAKATAN RAKYAT. KELANTAN MILIK PAS. PULAU PINANG MILIK DAP.

    ReplyDelete
  7. Perdana Menteri rosak akhlak takpe, janji tawan Putrajaya. Itu matlamat PKR

    ReplyDelete
  8. Dah 3 kali PRU aku x pernah mengundi.. Tapi ntah kenapa kali ni aku register awal2, tak sabar nak ajar PR yg kurang ajar ni...

    ReplyDelete
  9. pertama kali aku mengundi.. lama dah buat pemerhantian.. demi agama, bangsa dan negara pasti BN/UMNO

    ReplyDelete
  10. INSYAALLAH ,,,ALLAH MASIHHHH MENYAYANGI UMNO BARISAN NASIONAL....

    ReplyDelete
  11. UNDILAH ALJUB UNTUK GADAI SABAH KPD KIRAM..UNDILAH PARTI HARAM PAS UNTUK BERSUBAHAT MENGHANCURKAN ISLAM ATAU UNDILAH DAPork UNTUK MENGHANCURKAN AGAMA,BANGSA & NEGARA. PAKATAN RAKYAT=DAJJAL.

    ReplyDelete
  12. Aku dulu PRU12 ngundi PR. Skrg rasa nyesal dh. Undi PR, negara lingkup. Kali ni pasti sudah aku undi BN.

    ReplyDelete
  13. DAP= dogs and pigs

    ReplyDelete
  14. AYUH KITA TUMBANGKAN PAS DI KELATE TUKAR KPD UMNO BN. PAS KERAJAAN MUNAFIQ ...
    BN YANG BERJASA UTK MALAYSIA . DAP ADALAH PARTI KOMUNIS ..MELAYU YANG SOKONG DAP ADALAH MELAYU YANG PALING BANGANG BODOH TIDAK TAHU SEJARAH . SOKONG PKR LAGI BODOH SBB PARTI ANAK BERANAK . PAS PARTI SESAT DRP DULU HINGGA KINI .

    ReplyDelete
  15. PRU12 parti pakatan menang banyak kerusi sebab ISU PELABURAN SWISSCASH yang dikatakan disekat oleh Kerajaan Malaysia. Ramai pelabur Marah kerajaan sebab sekat swisscash . Sebenarnya swisscash bermula 2005 hingga 2006 , dan stop bayar dividen pada tahun 2007 . SWISSCASH telah menipu pelabur pelabur di Malaysia itu sebenarnya sekim CEPAT KAYA. Kerajaan MY SECCOM yang telah siasat dan haramkan swisscash adalh betul dan tepat. Pelaburan VGMC muncul tahun 2010 hingga 2012 mula stop byr dividen dan telah menipu lagi rakyat Malaysia. VGMC.com diteruskan dgn penipuan pelaburan platinum dan silver pulak. FASA kedua penipuan setelah menipu dgn CPS Gold nya. ramai kena tipu dgn VGMC.COM ni . ada yg kena tipu RM600,000.00 nak cepat KAYA dgn VGMC terus KAYAP . Penipuan pelaburan melalui internet cukup byk . BUAT WEB utk tipu. TELAH SCAM eastcapemining.com muncul GLOBALWAVEGOLD.COM juga mungkin akan menipu lagi ....hati hati tuan puan.

    ReplyDelete
  16. tulislah sesuatu yang berfaedah. Jangan sengaja menampakkan kebodohan anda kepada orang lain. walaupun menggunakan nama anonymous anda tidak terlepas daripada catatan rakib dan atid. Fikirlah dan gunakan akal yang waras. Jangan guna kepala lutut untuk berfikir.

    ReplyDelete
  17. hanya Melayu yang bangang dan bodoh akan mengundi UMNO dan BN,,dah lebih 50 tahun kena tipu pun masih tak sedaq ke diri,,hampa ingat umno tu agama ka??Jadi lah masyarakat yang cerdik kali ini Asalkan Bukan Umno kita undi.

    ReplyDelete
  18. org muda geng pr..org tua geng umno..kehkehkeh

    ReplyDelete
  19. Selama ini bila bangun pagi tiada siapa yang melarang kita untuk melakukan amal ibadat atau keluar kemana saja mencari rezeki yang halal tanpa rasa takut dlm suasana harmoni dan aman. Insyallah, BN akan terus kekal meneraju negara ini kearah kecemerlangan dunia akhirat! Pastinya BNlah yang akan diundi!!!

    ReplyDelete