Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, February 12, 2013

Isyarat Lucah terhadap DYMM Permaisuri Agong - Bukti biaDAP Cucu Cicit Komunis

Add caption



Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

4 comments:

  1. Kata2 yang terbit dari mulut lelaki cina bahawAPa polis melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik cina mengingatkan kepada peristiwa yang berlaku di Kuala Lumpur sebelum insiden berdarah 13 MEI bilamana ahli2 DAP semasa perarakan disekitar KL meraikan kemenangan besar DAP pada PRU 1969,telah menghina orang2 melayu dengan kata2 KL sekarang milik cina melayu boleh balik kampung dan masuk hutan. Sejarah tidak pernah berbohong, peringatan untuk semua rakyat Malaysia yg cintakan keamanan.

    ReplyDelete
  2. kurang ajar. inilah dia didikan DAP yang diagung-agungkan. Yang kononnya memperjuangkan demokrasi. Kalau bapak /mak budak ni ditunjuk isyarat lucah marah tak. Atau Lim Guan Eng ditunjuk isyarat lucah macam mana. Mesti kecoh punya. Tapi bila dah jadi macam ni Lim Guan Eng senyap jea.

    ReplyDelete
  3. Ingat wahai. Anak cina ini tanah melayu,bukan senang engkau nk dapat,langkah mayat anak2 melayu dulu,ingat anak melayu takut kat org cina ke,ha10000000

    ReplyDelete
  4. Memang celaka anak cina didikan DAP ini, kalau rasa tak suka duduk dan jadi rakyat Malaysia, kamu bole menetap di singapura atau balik ke tempat asal enek moyang kamu di negeri cina. Di sana nanti baru kamu tau bahawa betapa nikmatnya hidup di bumi bertuah Malaysia ini. Harap KDN buat sesuatu, ambil tindakan sewajarnya an buat siasatan kata2 cina laknatullah ni bahawa Pulau Pinang ini hak Cina. Sy rasa kalau ini dibiarkan, nescaya peristiwa 13 Mei akan berulang, malah akan lebih dahsyat lagi..... dan masa itu sepatutnya kita putuskan bahawa warga cina tak sedar diri ini dilcutkan kerakyatannya, dianggap sebagai pendatang asing, dah sekira masih nak tinggal di Malaysia, WAJIB tukar nama kepada nama Islam seperti mana yang telah dilakukan di Indonesia dulu.

    ReplyDelete