Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, January 16, 2013

#KL112 : Punca Solat 4 Kiblat - Kuasa Rakyat lebih tinggi dari Kuasa Allah ?


Ketika #KL112 berlangsung, kita dipertontonkan oleh Allah bagaimana dalam satu kawasan Stadium Merdeka, umat Islam penyokong sosialis ini boleh sembahyang dalam arah 4 kiblat. 

Rupa-rupanya ianya tidak terhenti disitu, Allah terus membuka keaiban parti yang kononnya memperjuangkan Islam. Lidah rasmi PAS iaitu Haram-kah Daily dengan selamba memesongkan Akidah umat manusia dengan mengatakan kuasa rakyat yang tidak boleh dihalang mana-mana pemimpin di dunia.

Apakah Haram-kah Daily ini BUTA HATI ? Tidakkah mereka mengetahui bahawa Kuasa Allah mengatasi segala-galanya ? 

Semakin lama, mereka semakin sesat. Kesesatan memesongkan akidah manusia. Mujurlah masih ada yang tidak terpesong dan membetulkan Akidah lidah rasmi PAS ini,

Jika benar Kuasa Rakyat mengatasi segala-galanya, tidak hairan lah kita apabila 'rakyat' mereka boleh solat arah 4 Kiblat berlainan dalam satu kawasan Stadium Merdeka. Ketahuilah, Kuasa Allah meluruskan majoriti rakyat Malaysia yang beragama Islam kearah KIBLAT yang SATU.


9 comments:

  1. BARU SEDAR RUPA RUPANYA TIDAK SEMUA DALAM PAS ADALAH ISLAM, MUNGKIN NAMA ISLAM TAPI KEPERCAYAAN BELUM TENTU, KALAU BENAR ISLAM, TIDAK TIMBUL ADA KUASA LAIN SELAIN ALLAH. KALAU BENAR ISLAM DAN BERIMAN PADA ALLAH TENTU YAKIN TIADA KUASA SELAIN DARI ALLAH...NAUZUBILLAH..

    THE MORAL OF THE STORY.... PAS BUKAN ISLAM DAN ISLAM BUKAN PAS!!

    I LUV ISLAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalah nya 'berhala' pengikut PAS adalah pemimpin mereka. Sekarang mereka dah ikut sosialis

      Delete
    2. Berhala? waakakakka terbaik bro..
      teringat aku masa mula2 PR dpt selangor..kt junction masjid amaniah taman selayang, sikit punya besar berhala anuar ibrahim dinaik kn..da mcm nak sama ngan yg tinggi kt tangga bt caves tu je aku tengok...xcaya tanya sape dok area selayang batu caves....
      hebat PR nie...
      ketua berhala depa anuar ibrahim lah....

      Delete
  2. Ya Allah berilah petunjuk kepada mereka...

    ReplyDelete
  3. Allah maha mengetahui..moga kita semua tergolong dalam golongan yang diberi keberkatan dalam islam dan hidup..

    ReplyDelete
  4. perpecahan umat Islam di Malaysia akan lebih ketara jika mereka diizinkan Allah memerintah negara ini...sebagai manusia kita diwajibkan berusaha menolak yang buruk dan buat pilihan yang baik...Ape pilihan anda?

    ReplyDelete
  5. Berhala? waakakakka terbaik bro..teringat aku masa mula2 PR dpt selangor..kt junction masjid amaniah taman selayang, sikit punya besar berhala anuar ibrahim dinaik kn..da mcm nak sama ngan yg tinggi kt tangga bt caves tu je aku tengok...xcaya tanya sape dok area selayang batu caves....hebat PR nie...ketua berhala depa anuar ibrahim lah....
    pasni kotey aniar ibrahim pulak depa sembah kott...

    ReplyDelete
  6. ckp psl kuasa allah, ade sebab kenapa yg 'menang' terus menang and ade sebab kenapa yang 'kalah' terus kalah. mungkin ade kekurangan di pihak yang 'kalah' yg myebabkan allah xizinkan kemenangan di pihak mereka. mungkin juga nanti kalau yg 'kalah' menang, akan memberikan keburukan pada kita, we'll never know. jgn sesuka ati guna islam utk menang undi. igtla, semua allah yg tentukan. :)

    ReplyDelete