Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, March 29, 2012

Masyarakat India terus bersama BN Gombak @NajibRazak @NohOmar @RahimUBG

Usaha keras Perdana Menteri DS Najib Tun Razak untuk mengembalikan sokongan masyarakat India khususnya di Batu Caves sudah menampakkan hasil menjelang Pilihanraya Umum ke 13. Ini amat penting bagi memastikan kebajikan masyarakat India diutamakan dan sokongan ini juga akan meningkatkan peluang calon Parlimen BN Gombak bagi merampas kembali kerusi yang disandang oleh Timbalan Presiden PKR, YB Azmin Ali.

Perancangan dan aktiviti berterusan sejak 2008 ini dilakukan oleh jentera BN Gombak yang digerakkan oleh Pengerusi Penyelaras BN Gombak iaitu Tuan Haji Rahim Kamarudin.

Beberapa laporan berkaitan aktiviti BN Gombak sekitar Batu Caves telah dilaporkan oleh blog minda-hijrah.blogspot.com

http://minda-hijrah.blogspot.com/2012/02/rahim-kamarudin-bn-gombakturun-padang.html

http://minda-hijrah.blogspot.com/2011/12/umno-gombak-raikan-pelajar-cemerlang.html




Terbaru, Haji Rahim Kamarudin sekali lagi diberi penghormatan oleh masyarakat India untuk merasmikan mesyuarat MIC cawangan Desa Temenggong yang diketuai oleh Saudara Parthivan dan Ketua Pemudanya Saudara Gobiraj Kathan. Mesyuarat telah diadakan di Flat Pinggiran Batu Caves pada 27 Mac 2012.


Melihat kepada kehadiran anak-anak muda dan kaum wanita masyarakat India Batu Caves yang akan menjadi pengundi dan jentera BN Gombak pada PRU 13 nanti, sudah pasti jentera PKR dipaksa berkerja keras untuk pertahankan kerusi parlimen Gombak dan DUN Batu Caves. Ini bukan kali pertama Haji Rahim Kamarudin bersama dengan jentera MIC Batu Caves kerana sebelum ini beliau juga turut bersama dalam beberapa mesyuarat MIC seperti yang pernah dilaporkan.


http://minda-hijrah.blogspot.com/2012/03/bn-gombak-sedia-gempur-dun-batu-caves.html



 

Dalam majlis yang sama, ramai anak-anak muda masyarakat India turut sama diberi peluang menyertai Projek PUNCAK, satu usaha kerajaan BN memberi keadilan dan kebajikan kepada semua lapisan masyarakat berbilang kaum.

 


Pengaruh Ketua UMNO bahagian Gombak dikalangan masyarakat India terutamanya di Batu Caves tidak boleh dipandang remeh sehinggakan ada yang merumuskan bahawa tubuh badan beliau sendiri mampu menarik undi sehingga 5000 apabila turun berkempen bersama Jnetera BN Gombak dalam piliharaya nanti.

Masih ada yang berpakat & berangan mahu menjadi calon BN Parlimen Gombak dan Dun Batu Caves tanpa sokongan Haji Rahim Kamarudin & Jentera bahagian BN Gombak?

No comments:

Post a Comment