Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, January 15, 2012

PAS tidak pernah tunduk kepada DAP? Hadi Awang BERBOHONG ???

Sejak PAS berpeluk cium dengan chauvinis DAP dan sosialis PKR, bukan sahaja perjuangan mereka sudah tersasar bahkan keperibadian pemimpin mereka berubah. Ambil contoh, Bekas Menteri Besar PAS Perak, Nizar Jamaluddin bertukar menjadi 'ganas' apabila mula bersaudara dengan Nga & Ngeh sedangkan Nizar sebelom ini dikenali seorang yang lemah lembut.

Tanpa disangka Presiden PAS, Hadi Awang menafikan penglibatan DAP dan PKR keputusan-keputusan yang dilakukan oleh PAS. Padahal, RAKYAT tahu bahawa terlalu banyak keputusan PAS dipengaruhi oleh chauvinis dan sosialis.

Keputusan pemecatan Hasan Ali hanya kecil sahaja isunya. Tanya setiap ahli PAS jika mereka benar-benar jujur, betulkah pengguguran visi Negara Islam dan Hukum Hudud tiada kene mengena dengan PAS dan PKR?

Adakah dasar perjuangan negara Islam dan Hukum Hudud tidak lagi relevan bagi PAS dan bukan dipengaruhi oleh DAP dan PKR?

Cukuplah PAS mahu berbohong dengan RAKYAT. Kamu semua dalam PAS tidak kurang dari lembu tunggangan DAP dan PKR.

1 comment:

  1. Memang PAS tak pernah tunduk kepada DAP..tetapi PAS menjadi barua dan kuli batak kepada DAP dan juga demi DAP:-

    1. Pas sanggup membenarkan cina kapir memasuki dewan solat serta memberi ceramah..pak lobai PAS pulak jadi pendengarnya.
    2. Dengan jelingan mata dan sedikit arahan Melayu PAS sanggup menjadi samseng jalanan demi untuk mempertahankan cina DAP.
    3. Demi sikapir PAS sanggup memecat ahli yang memperjuangkan islam.

    ReplyDelete