Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, January 24, 2012

Khalid Samad kata tindakan PKR jaga ISLAM di Selangor sebagai BIJAK? Mabuk ka?

MP Shah Alam yang bertanding atas tiket PAS ini sebenarnya tiada beza samada dia MP PKR atau DAP disebabkan pendirian dan pendekatannya langsung tidak mencerminkan parti yang diwakilinya.

Dari isu kalimah Allah sehingga kepada isu Murtad DUMC, Khalid Samad sentiasa menonglah arus dan duduk bersama sosialis PKR dan DAP.

Yang terbaru, Khalid Samad merendahkan keupayaan EXCO kerajaan negeri Selangor yang dilantik Dr. Yunus sebagai 'tidak bersedia' atau mentah atau baru setahun jagung untuk menjaga Hal Ehwal Islam di Selangor. Tambahan pula, sikap Khalid Samad ini terus memperlekehkan PAS yang tidak mampu memperjuang dan mempertahankan Islam di Selangor.

RAKYAT harus sedar bahawa PAS tidak berguna lagi. DAP sudah ada calon Melayu. PKR sudah kuasai peranan PAS sebagai EXCO Hal Ehwal Islam. MB PAS Kedah diserang hebat oleh PKR dengan gelaran BEBAL dan SOMBONG.

Apa tunggu lagi? Ramai pemimpin PAS sudah lupa diri. Al-Quran bukan lagi pegangan dalam perjuangan PAS. Sebaliknya Buku Jingga sudah menjadi kitab PAS dalam menentukan perjuangan parti.

DAP & PKR sudah ganti PAS !!!

2 comments:

  1. Itulah bala yang diturunkan Allah kepada pas akibat menggadaikan islam. perbalahan ketidakpuasan hati serta ungkapan-ungkapan merapu menyerlahkan lagi sikap pas. pas bukan islam, ingat! Allah akan sentiasa memelihara mereka yang teranaya oleh ketaksuban pas.Semoga mereka diberikan hidayah....

    ReplyDelete
  2. sungguh bangsat manusia khalid beruk ni. jilat menjilat air ludah sendiri dah jadi rutin kepada puak pas. cakap saja gah. nampak sangat pas bukan berjuang kerana islam tetapi kerana nak kuasa. khalid beruk perlukan pkr for his own political survival kerana sebagai puak erdogan pas, kesinambungan mereka bergantung kepada survival anwar dan pkr. tak ada anwar maka tak adalah pkr. tak kan pas nak bersekongkol secara terus dgn kafir harbi dap?

    ReplyDelete