Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, January 25, 2012

Chauvinis DAP terus menyerang UMNO & DS @NAJIBRAZAK

Tony Pua sememangnya pemimpin muda DAP yang mendapat perhatian tetapi malangnya dia bukan dalam kartel LIM. Dia akan ambil kesempatan keatas apa-apa isu yang boleh menyerang pemimpin UMNO bagi melindungi parti chauvinis DAP yang RASIS.

Tetapi RAKYAT sedar sapa sebenarnya DAP dan apa matlamat perjuangan mereka. Malah ramai kalangan ahli PAS yang saya temui tahu perancangan licik DAP dalam politilk bersama Pakatan Pembangkang.

DAP tidak akan senang dengan orang Melayu dan umat Islam di Malaysia. DAP tidak akan redha dengan pemerintah orang Islam dan mahukan kerajaan Malaysia menjadi sebuah republik seperti Singapura.

Ini RAKYAT tahu dan sedar tetapi kenapa masih ada mereka yang menjadi si KITOL dan taat setia menyokong DAP?

Ini bukan persoalan UMNO atau DS Najib Razak lagi. Perancangan DAP melampaui imaginasi penyokong PAS yang merasakan bahawa DAP boleh dijadikan kawan.

Serangan demi serangan DAP kepada UMNO dan pemimpinnya terutamanya dalam isu MELAYU dan ISLAM sedikit sebanyak melemahkan kekuatan Islam itu sendiri.

Renung kembali kisah pegawai JAIS dipaksa menyusun kembali tin minuman BEER selepas rampasan dibuat ke kedai 7E atas arahan EXCO DAP.

PAS sepatutnya menjadi kuasa dominan dalam Pakatan Pembangkang lebih banyak tunduk kepada DAP dan sosialis PKR. Pemimpin PAS yang tidak tunduk kepada DAP & PKR seperti Hasan Ali dan MB Azizan Razak teruk diserang sehinggakan hilang jawatan dan dimalukan.

Bangkitlah dari lamunan dan politik kebencian. Bukan semua perkara dlm UMNO dan kerajaan betul dan bukan semua perkaranya SALAH.

Cuma yang BENAR adalah perjuangan DAP yang RASIS dan mahu jatuhkan MELAYU & ISLAM di Malaysia !!!

No comments:

Post a Comment