Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, August 10, 2011

Bonus Selangor & Penang pun Bonus Piliharaya ?

Begitu mudah Malaysiakini spin isu pemberian bonus kakitangan awam dan pesara sedangkan keuntungan yang diperolehi dapat meringankan beban sebahagian rakyat Malaysia.
 
Yang dipersoalkan ialah pemberian bonus kakitangan awam yang diumumkan oleh kerajaan Persekutuan tetapi barua Yahudi anti Melayu dan Islam ini tidak pula mempersoalkan pemberian bonus yang diumumkan oleh kerajaan negeri Selangor dan Penang ? Malah kerajaan negeri Selangor yang pada mulanya hanya memberi bonus RM500 hari ini menukar strategi dengan mengikuti jejak langkah kerajaan Persekutuan dengan pemberian bonus 1/2 bulan gaji.
 
Kepada kakitangan awam Persekutuan dan negeri, hentikan lah sokongan anda kepada Pakatan Pembangkang yang dikuasai golongan anti Melayu dan Islam. Jangan fikir apa kamu nikmati sekarang akan kekal apabila negara ini dipimpin oleh DAP ....

2 comments:

  1. CAKAP BANYAK BUAT APA.. KALAU BERANI JGN BERI APA BONUS...ATAU BERI BONUS 3 BULAN....BARU LAH ORG MATI SEMUA SOKONG PAKATAN....

    ReplyDelete
  2. bagi bonus terima sajelah wat apa membebel, lagi pun kerajaan nak tolong rakyat, syukur kerajaan BN bagus le aku sokong BN bukan sokong PR haprak..

    ReplyDelete