Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, October 20, 2010

Perhimpunan Agung UMNO 2010 (1) - Satu Pengalaman

Salam,

Saya berkesempatan ke PWTC semalam selepas pulang dari kerja  lepas Magrib bertemu beberapa kenalan. Ini adalah julung kali saya pergi ke Persidangan UMNO. Begitu meriah dan ramai sekali kerana ada Perasmian Sayap Wanita, Pemuda dan Puteri oleh Timbalan Presiden. Pemudanya segak berbaju melayu lengkap, Puterinya yang manis - manis dan Wanita garang dengan warna merahnya.

Disebabkan saya tidak terlibat secara langsung, maka saya duduk bersama rakan FBookers dan JK Pemuda Kuala Langat pekena sup tulang dan berborak berkenaan politik semasa. Antara yang menarik dibincangkan berkenaan laporan Penyelaras DUN yang TIDAK berkata benar tentang laporan terkini kekuatan semasa UMNO di kawasan mereka. Mereka masih berbohong dan sanggup membuat laporan PALSU bahawa UMNO mempunyai peluang cerah dan selesa sedangkan keadaan adalah sebaliknya. Masih ada lagi penyakit kronik begini dalam UMNO.

Kemudian ke Riveside bersama JK Pemuda Kepong dan juga rakan-rakan bloggers selepas majlis Perasmian Sayap UMNO tamat . Dan akhirnya minum di Jalan Ipoh bersama S/U Kerja Kepong, Jeff, Naim dan Exco Pemuda K.Langat sehingga jam 2.15 pagi.

Hari ini Persidangan Wanita, Pemuda & Puteri dilangsungkan serentak.  Kepada rakan-rakan perwakilan, Selamat Bersidang !

No comments:

Post a Comment