Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, February 19, 2014

P.Waytha Moorthy Serang Balas. Penasihat Najib Razak Gagal Lagi.


Apabila pemimpin Hindraf dilantik sebagai Timbalan Menteri, ramai dikalangan rakan-rakan yang tidak bersetuju. Entah mana NASIHAT yang YAB DS Najib dapat sehingga boleh memberikan jawatan Timbalan Menteri kepada kumpulan yang terang dan jelas sentiasa menghina dan memperlekehkan pimpinan negara.

Lihat apa yang berlaku sekarang. Tiada ucapan terima kasih. Malah DS Najib dicemuh dan disuruh letak jawatan. Mana pergi penasihat-penasihat DS Najib yang selama ini tampaknya gagal menguruskan persepsi terhadap diri DS Najib sendiri, kerajaan dan UMNO khususnya?

Kesilapan demi kesilapan oleh pentadbiran kerajaan semakin terserlah. Kerajaan berbelanja besar membayar penasihat/konsultan ini tetapi hasilnya ..... lebih teruk dari zaman Pak Lah.

Bila DS Najib mahu sedar ? Kami mahu UMNO terus kekal memerintah dibawah panji Barisan Nasional. Namun begitu, jika kesilapan yang sama terus berulang, itu bukan lagi salah manusia - itu BODO namanya.

Cukup-cukup lah DS Najib. Berilah sokongan kepada NGO-NGO Melayu yang sememangnya sentiasa menyokong UMNO. Mana-mana pegawai yang tidak boleh pakai tu, sila tendang keluar. Jawatan Presiden UMNO dan Perdana Menteri itu adalah amanah. Sampai bila kesilapan-kesilapan ini harus berulang?

Mengkritik bukan Menentang, tetapi Menuntut Perubahan

Sebarang komen berkaitan isu ini boleh dirujuk di FB Kelab Chedet

8 comments:

  1. Memang KURANG AJAQ si PENDATANG RASIS EXTREMIS Hindu! PI BERAMBOS dari TANAH MELAYU ni - dahlah kat India, umat Islam asyik diBUNUH, diPERKOSA dan di ROMPAK dalam pembunuhan beramai (GENOCIDE); juga kat M'sia ni GENG KONGSI GELAP INDIA asyik bermaharajalela dgn. GANAS!

    Nampaknya tak habis-habis kat M'sia, si EXTREMIS HINDU asyik nak TUNJUK BELANG pula kat umat Islam/Melayu termasuk pemimpin Islam/Melayu TERCINTA kita! Kat Barat pun, jangan harap Bumiputera Barat bagi muka pada kaum PENDATANG sampai asyik nak GERTAK Bumiputera mcm. SAMSENG, dan nak MENJAJAH Barat! Tapi kat M'sia ni, PENDATANG RASIS PARASIT bakal MEMERINTAH kita yg. ORANG ASAL bumi pusaka nenek moyang kita ini!

    Sepatutnya digubal undang-undang SEGERA, hanya kaum Bumiputera saja yang boleh menjadi PM dan TPM, dan oleh kerana orang Islam/Melayu adalah Bumiputera majoriti dan Islam adalah AGAMA PERSEKUTUAN (iaitu Malaysia adalah NEGARA ISLAM), PM dan TPM mesti dari orang Islam/Melayu! Tak usah asyik takut pada GERTAKAN SAMSENG si KAPIR GANAS Barat-Zionis, utk tunduk pd "demokrasi-hak asasi kesamaan" SAMPAH mereka, yg. mereka sendiri tak ikut di Barat-Israel! Kita ada hak utk menggubal undang/undang kerana kita Bumiputera terutamanya umat Islam/Melayu, telah diANIAYA oleh PENJAJAH KAPIR Barat-Zionis, yg. MENIPU sampai paksa kita beri kerakyatan dgn. mudah pd. berjuta PENDATANG KAPIR dan TEMASIK (S’pura) kpd. kaum PENDATANG ini! Malangnya mereka tak kenang budi lansung dan mahu terus PIJAK kepala kita – bakal kita jadi macm Bumiputera miskin dan merana, sampai jadi peminta sedekah, orang gaji dan pengutip sampah seperti di Filipina, Palestin, Selatan Thailand dan Indonesia!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  2. Bro rasa puak Pas dan Melayu Pkr nak sokong ke? Jgn harap la. Semua mcm dah kena nasi kangkang dah.

    ReplyDelete
  3. Melayu yang datang 700 thn dahulu adalah Bumiputera yang datang semalam dari kepulauan Indon , mungkin lanunputra , mereka lah majoriri sekarang, oleh itu Pendatang2 itu adalah Melayu rata2 sekarang. Ambe ini.

    ReplyDelete
  4. Same kalo org usa cakap pendatamg nak rampas us..dah mmg diorg pun perampas tanah tu dr red indian..so,xyah nak sibuk tuding jari kat org..kite pun bukan tuan tanah asal..

    ReplyDelete
  5. Mamat nih ada nawaitu yang lain.Dia bukan memperjuangkan kaum India,dia nak habuan untuk kroni-kroni dia yang kelaparan.maaflah bukan saja orang nih saja dalam kerajaan saja,dalam pembangkang pun ramai,semua lapar dan dahaga kan duitOrang macam ni memang ramai,tak kira penyokong atau pembangkang,janji dia dapat apa dia nak

    ReplyDelete
  6. APA PUN AKU SALAHKAN NAJIB...NAJIB NAK BAGI PELUANG KAT HINDRAF TAPI TAK FIKIR PANJANG. BANYAK LAGI PEMIMPIN-PEMIMPIN NGO KAUM INDIA YANG LAIN YANG LEBIH BOLEH DIPECAYAI. LEPAS INI HARAP PDRM TANGKAP JE KELING NI KALAU DIA BUAT HAL.

    ReplyDelete
  7. Oi anon 1:54am, kalau lu TAK suka ISLAM, BUMIPUTERA NUSANTARA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini (yang termasuk Melayu Malaysia, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pacific), pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS dgn. TEMBERANG lu!

    ReplyDelete
  8. MELAYU kah saudara2 di atas, atau sebangsa dgn Tun Mutahir dlm Kesultanan Melaka @ suku sakat Si Kitol yg membuka pintu kepada Portugis semasa menyerang Kesultanan Melaka... Tulis & Cakap sahaja berkobar-kobar...x ada guna nya. Menyalakan api perkauman adalah TAPI Melayu Moden tak sokong kamu...buat apa? Jadi lah spt Bendahara Tun Perak - lontarkan idea utk meninggikan martabat bangsa... ini, buat malu bangsa Melayu...melalak - melolong tak kira waktu... Guna akal, jangan guna nafsu sbb nafsu dikuasai Syaitan! Fikir2kan lah Melayu yang cerdik, yang pandai & yang ada ilmu BUKAN cerdik yang menjadi Pembodek!

    ReplyDelete