Minda Hijrah Headline Animator

Monday, February 24, 2014

Presiden PAS sah KAKI FITNAH - PKR dapat RM2 juta

Selama ini PAS mengakui bahawa mereka adalah parti Islam, parti yang membawa ajaran Islam berpandukan Al-Quran dan As-Sunnah. Malangnya Presiden Parti Islam ini rupa-rupanya KAKI FITNAH. Lebih teruk dari itu, Presiden Parti Islam ini TIDAK langsung mempertahankan dirinya. 

Kalau benar Presiden Parti Islam ini kaki fitnah, maka adakah ajaran Islam yang dibawa oleh PAS juga mengHALALkan Fitnah? Yang lebih buruk lagi, fitnah dilontarkan keatas parti sosialis PKR. Apa makna semuanya ini? Apakah fitnah sesama geng dalam Pakatan Pembangkang adalah HALAL disisi ajaran ISLAM PAS?

PAS kini 'Membangun Bersama FITNAH'


2 comments:

  1. Asas perjuangan PAS mmg baik. Aku setuju. Dan sbg org islam aku sokong. Tapi masalah PAS skrg ni, dibayangi pengaruh syiah, bkn ajaran syiah, tetapi cara tindak tanduk yg sebhgnya berkiblatkn cara syiah. Aku jadi pening. Bila dlm sesi ceramah agama, mmg elok mula2, tpi dihujung2 selalu disudahi dgn kata mengata terhdp parti lwn. PAS juga kekurangan pemimpin2 atasan yg bijak. Lihat shj setiap tindak tanduk PAS sejak ahkir2 ini.....buat org gelak je. Bnyk sgt kurang bijaknya. Dlm PR pn....spa jadi balaci. PASSS juga. Apa2 keputusan PR yg tidak menyebelahi islam, PAS tetap akan pertahankn juga dgn hujah2nya. Kalau dulu hujah2 PAS very straight forward, skrg ni berpusing2. Kes kalimah Allah, dlm PAS ade 2 kem. Satu larang, satu sokong....konon atas dasar dakwah. PASSSS.....dh caca marba.

    ReplyDelete
  2. Mahkamah membuktikan...Hj Hadi kini menjadi seorang Munafiq dan fasiq.... sudah tidak sesuai menjadi peminpin apatah lagi untuk menjadi IMAM SOLAT .... beringatlah saudara semua semoga tidak terperangkap dengan golongan munafiq ini...

    ReplyDelete