Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, September 18, 2013

Akramsyah Sanusi Sah Bertanding Ketua Pemuda UMNO Malaysia?

Semalam saya dimaklumkan bahawa rakan saya saudara Akramsyah Sanusi yang digembar gemburkan akan menentang YB KJ untuk jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia akan turun ke Menara Dato' Onn bagi mengambil borang pencalonan jam 11 pagi. 

Namun begitu,  ianya masih menjadi tanda tanya samada saudara Akramsyah Sanusi akan meneruskan hasratnya untuk bertanding Ketua Pemuda UMNO Malaysia sehingga pengumuman rasmi dibuat.  

Satu sidang media akan dibuat pada hari Jumaat ini jam 10 pagi di Jalan Maarof Bangsar oleh saudara Akramsyah Sanusi.  Semoga pertandingan Ketua Pemuda UMNO Malaysia akan menjadi kenyataan untuk kita bersama merayakan pesta demokrasi dalam UMNO. 



4 comments:

  1. Salam Tuan..pohon jasa baik untuk linkkan blog saya..tq

    http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kalau setakat bertanding hanya kerana nak memuaskan nafsu politik baik tak payah. Kalau setakat nak menjadi kambing hitam Tun M atas dendam kepada KJ baik tak payah bertanding.

    ReplyDelete
  3. Layak kah Akramsyah bertanding jika merujuk kepada proviso dalam Perlembagaan UMNO nih?

    Perkara 9.5 Perlembagaan UMNO - "Calon2 yg ingin bertanding utk mana2 jawatan Ahli Majlis Tertinggi hendaklah mendaftarkan dirinya dan pernah memegang mana2 jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi atau AJK Bahagian selama 1 penggal"

    ReplyDelete
  4. KJ !! KJ !! KJ !!

    PEMUDA SOKONG KJ !!

    ReplyDelete