Minda Hijrah Headline Animator

Friday, March 8, 2013

#AnwarPeliwat : Bapa Saiful Dakwa Kes Liwat Adalah Konspirasi Politik


1. Portal Berita yang paling 'konspirasi' di Dunia ketika ini, skali lagi mengularkan berita 'konspirasi' bahawa kes liwat kedua adalah fitnah dan konsprasi politik ke atas DS Anwar Ibrahim.

2. Nampaknya Krisis Lahad Datu yang berpunca dari DS Anwar Ibrahim ingin disenyapkan dengan kononnya mengeluarkan berita sensasi sebegini.

3. Perkiraan waktu untuk bapa kepada Saiful ini keluar memberikan kenyataan sebegini amat dicurigai. Apanya tidak kerana baru sekarang inilah hendak membuka mulut kononnya.


4. Sewaktu Saiful bersumpah laknat tempoh hari, tidakpun beliau selaku bapa kepada Saiful melarang atau memberhentikan sumpah tersebut .

5. Mestilah sebagai seorang bapa yang sayang kepada anaknya perlu melarang anaknya untuk bersumpah laknat; sekiranya ia benar konspirasi politik seperti yang beliau kata pada hari ini.

6. Ada sumber yang mengatkan bahawa bapa Saiful ini, Azlan Mohd Lazim merupakan seorang penyokong kuat PKR dan  DS Anwar Ibrahim. Tambahan pula, beliau dan Saiful sebelum inipun mengalami krisis kekeluargaan menyebabkan mereka sudah lama tidak berhubung.

7. Dan diketahui lagi bahawa sememangnya Azlan Mohd Lazim ini mempunyai masalah kewangan.

8. Dengan masalah-masalah yang melanda bapa Saiful ini menyebabkan beliau cenderung dan terdedah untuk dipergunakan oleh pihak ketiga.

9. Saiful sendiri dengan tenang dan tidak melatah telah menjawab di dalam inbox Facebook beliau yang menyatakan:

"bapak dipergunakan. Sy tetap istiqamah. Tgh fikir tindakan balas selanjutnya. Sy tak mahu melatah. Salam buat rakan2 lain"

10. Perlu diingatkan adalah ini:

  • Yang diliwat adalah Saiful, bukan bapanya.
  • Yang bersumpah adalah Saiful, bukan bapanya.
  • Yang membawa kes ke mahkamah adalah Saiful, bukan bapanya.
  • Yang dianiaya adalah Saiful, bukan bapanya.
11. Malah di dalam kes perbicaaan liwat Anwar-Saiful ini pun, Karpal Singh selaku peguam bela menerangkan kepada hakim bahawa perbuatan ini (liwat) adalah SUKA SAMA SUKA.

12. Sekiranya benar Azlan ingin menidakkan anaknya sendiri, maka beliau perlulah bersumpah laknat di dalam masjid bahawa ini adalah benar konspirasi politik UMNO.

13. DS Seri Anwar Ibrahim sampai sekarang pun tidak berani untuk bersumpah laknat.

14. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!

P/S: Dengar-dengar khabar yang dibawa angin bahawa ada rakaman tentang perbuatan liwat DS Anwar Ibrahim tetapi tidak diberitahu dengan siapa.

 Siapa yang simpan?

Bila nak dedah?


7 comments:

  1. Sebenarnya.. yang LIWAT Saiful adalah Najib sendiri...

    PERIOD !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kte hidup dlm tanah krajaan x yah la nk tuduh menuduh...dlu pn awk brnk msti hsptl krajaan belajar pn sek krajan..jln pn ats jln raya krajaan so..x yh la kte cm2...pk la skt..ade otak..

      Delete
    2. Salam macai pool...klu dh nama kerajaan tu mmg wajib sediakn semua tu utk rakyat n pkai duit rakyat wahai macai(bukan duit depa pom)..jgn nk tunjuk pandai yg ko sorang ada otak..ko jer duk tanah kerajaan..org lain ada tanah sendiri(sbb ko macai)..ingat skit bumi ni milik kerajaan ke milik siapa wahai macai..wazzzaaaaaa.......(macai dari masai)

      Delete
  2. x yah sebarkan rakaman 2....terang2 anwar peliwat dan penzina...x layak tadbir negara ni....

    ReplyDelete
  3. Anwar is the King of Corrupted Man in Malaysia.
    Hei, stupid sodomy man Aljuburi,
    Do not accuse Umno corrupted ,
    YOU ARE CORRUPTED, INDEED !!!

    ReplyDelete
  4. di masa negara menghadapi krisis... di masa negara hendak menghadapai PRU... di masa negara sedang diperhatikan oleh pihak-pihak luar yang ingin menjatuhkan Melayu Islam di negaranya sendiri... masih ada juak-juak panglipurlara mahukan publisiti... x kesah dari pihak sebelah sana ataupun sini...masing-2 x pernah putus dengan idea untuk menjatuhkan sesama sendiri... yang paling kasihan adalah rakyat yg mengikuti mereka... wahai rakyat Malaysia yang berbangsa Melayu dan mengamalkan Budaya Orang Melayu serta beragama Islam... Kalian kenal rapatkah kepada mereka-2 ini yang didokong oleh kalian? dah tidur sekatil sebantal seselimut ataupun tinggal serumah dengan mereka sepaling tidak pun... dan tika kita sesama bangsa dan agama saling bertelagah, bangsa lain sedang menanti peluang untuk membenamkan kita ke dasar lautan nan paling dalam... inginkah kita bergolak dinegara sendiri seperti Bosnia, Lubnan, Afghanistan? jika ketika itu telah sampai waktu sepertinya maka ingin saya lihat bagaimana kalian yg saling bertelagah ini mampu mempertahankan keluarga masing-2...

    ReplyDelete
  5. Admin page ni sakit kepala... tak boleh diambil kira... atau nak tutup malu sendiri.

    ReplyDelete