Minda Hijrah Headline Animator

Friday, March 8, 2013

[Regim PKR Terdesak] Saiful Bukhari: Bapa saya diperguna pihak tertentu


Saiful Bukhari Azlan mendakwa bapanya, yang pagi tadi mendedahkan anaknya telah dipergunakan oleh pembantu khas pemimpin kanan negara untuk membawa kes liwat kedua ke atas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, "diperguna" oleh pihak-pihak tertentu.

Berdasarkan maklumat SMS Media Umno sebentar tadi, Saiful antara lain berkata, "berikutan kenyataan bapa Saiful yang mohon maaf pada Anwar isu liwat, ini reaksi Saiful - bapa saya diperguna."

Sehubungan itu Saiful berkata, dia tetap istiqamah dan "tak (sama) sekali  berganjak."

"Tengah fikir tindakan balas selanjutnya.Saya tak mahu melatah," kata beliau dipetik berkata.

Reaksi secara langsung daripada Saiful masih belum diperoleh.

Bagaimanapun peguam Saiful ketika dihubungi antara lain berkata, pihaknya akan mengeluarkan kenyataan dalam waktu terdekat.

1 comment:

  1. perhatikan ayat yang dimulakan oleh bapa saiful ... "saya rasa ... bla ... bla ... bla"
    ayat ini tidak ada kredibiliti lansung ... sesiapapun buleh kemukakan statement seumpama ini ...
    sepatutnya bapa saiful berkata begini "saya yakin 100% tuduhan liwat yang dibuat oleh saiful adalah konspirasi umno ... saya mempunyai buktinya, (1) keluarga saya telah dibayar rm xxx juta oleh umno ... (2) keluarga saya telah mendapat xxx ekar tanah (3) keluarga saya telah mendapat pelbagai kemudahan yang diberikan oleh umno sifulan bin sifulan yang menjadi perantara antara umno dan keluarga saya ini buktinya (1) ini akaun yang digunakan ini penyata masuk keluar duit yang diterima (2) ini geran tanah yang diberi oleh umno (3) ini senarai kemudahan yang keluarga saya perolehi dan ini bukti bertulis dan dokumen yang berkaitan ... ini semua adalah sebagai imbuhan kepada konspirasi itu ... sumpah laknat yang dibuat oleh saiful adalah lakunan semata ... sifulan bin sifulan yang rancang ..."
    mana bukti bahawa wujud konspirasi itu ... kemukakan wahai Azlan ... kalau tidak ini doa aku "semoga Allah melaknat pembuat kebatilan dan mereka yang mempertahankan kebatilan"

    ReplyDelete