Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, January 17, 2013

[Pakatan Syaitan Bisu] Patrick Teoh Mohon Maaf Kepada Umat Islam


Oleh kerana saya telah mengeluarkan pandangan saya & pengunjung blog ini tentang apa yang dilakukan oleh blogger Niamah Patrick Teoh, maka adalah menjadi tanggungjawab saya untuk menyiarkan apa-apa kenyataan balas beliau atas prinsip keadilan yang Islam anjurkan.
Sungguh menghairankan kerana TIADA pimpinan Pakatan TIPU Rakyat yang mebuat kenyataan tentang apa yang telah dilakukan oleh Patrick Teoh terutamanya PAS yang tiba-tiba menjadi SYAITAN BISU. Tak ape lah .. kerana PAS & PKR hanya cakap pasal Islam yang HANYA untungkan politik & periuk nasi mereka.
Semoga ianya menjadi pengajaran kepada kita semua. Jangan kita berlebihan dalam berbuat sesuatu. Jangan ikut PAS kerana mereka sememangnya menjual Islam demi politik. Jangan ikut DAP yang sememangnya mahu menawan Malaysia dan jangan ikut PKR kerana fahaman sosialisnya tentang kebebasan cukup berbahaya.
Sumber berita dibawah dipetik dari Harian Metro.


“Kepada semua Muslim, saya meminta maaf kerana menyinggung dalam kenyataan menerusi Facebook. Kenyataan itu sudah dibuang dan alasannya sudah dijelaskan. Terima kasih atas kesabaran anda,” kata penyampai radio dan pelakon filem, Patrick Teoh menerusi laman sosial Twitter miliknya, semalam.
Pelakon yang pernah membintangi filem Baik Punya Cilok arahan Afdlin Shauki ini memohon maaf selepas mendapat pelbagai reaksi orang ramai menyelar tindakannya memberikan kenyataan negatif dalam laman sosial itu.

Dalam kenyataan itu, dia mengkritik sebuah kerajaan negeri kerana mengeluarkan garis panduan baru terhadap penganjur acara persembahan. Namun, akibat gagal mengawal emosi, dia turut bertindak mengaitkannya dengan isu agama.

Kenyataan itu menimbulkan perasaan kurang senang pada pengunjung di laman sosial berkenaan termasuk Ketua Pergerakan Pemuda Umno Malaysia, Khairy Jamaluddin dan rakan artis, Datuk AC Mizal, komposer Hafiz Hamidun dan penyanyi Tomok tampil memberikan komen balas.

AC menyatakan soal agama jangan dipermainkan. Namun, Patrick juga menyatakan dia tidak terlintas mahu menghina Islam.

4 comments:

  1. sdg tgu respond dari pemimpin politik buat statement ttg isu ini...mmg hampehh..kemenangan dlm pilihan raya rtu kuasa Allah..knp nk takut sgt dgn hilang undi kapir lknat...celaka betul politikus islam yg bacul tak kira belah mana.... elok lah biar kapir perintah terus sbb lemah ketara sangat... hancur lah agama dan bangsa ku dek kebodohan mereka

    ReplyDelete
  2. Ulama' PAS pengecut!!! Bawa perjuangan Islam konon..... Islam kepala bapak apa kalau pengecut!!! Nik Aziz a.k.a. Dajjal a.k.a. Wali Syaitan.... Mampos lagi baik.

    ReplyDelete
  3. MANA PEMIMPIN PAS??? YO YO jer bersyarah memperjuangkan agama islam ... bila agama di cerca dan di hina .... HILANG DAN BISU!!!! Woi! Apa sudah jadi? Jual agama demi politik?

    Kepala hotak korang! Masa nih la more than ever untuk tunjuk pegangan dan prinsip.

    ReplyDelete