Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, January 29, 2013

[MahaFiraun Tunjuk Power] Nik Aziz tidak halang Nasha sertai parti lain

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini tidak menghalang bekas Timbalan Presidennya, Nasharudin Mat Isa daripada menyertai mana-mana parti lain dan dengan rela hati melepaskannya.
 
Di sebalik apa yang berlaku terhadap Nasharudin, Nik Aziz berkata, terpulang kepada beliau untuk menyertai parti lain.
 
"Itu dia punya pasallah, saya sebut kelmarin kepada wartawan orang laki bini lagikan bercerai. Padahal kita nak sambut bini (isteri ) itu dengan sembelih lembu, palu gong gendang lah, selawat kepada Nabi, tetapi  boleh bercerai. Ini kerana parti (Ini kan pula dalam parti).
 
"Dalam syarikat ekonomi dia (pengurusan) buang rakan kongsi dan apa sekali, kita hidup atas dunia ini ada peraturan. Islam adalah disiplin seratus peratus dunia akhirat. Islam adalah cara nak selamatkan dunia," katanya kepada media.
 
Terdahulu beliau merasmikan Bengkel Pakar Ternakan Lebah Kelulut di Min House Camp, Kubang Kerian yang turut dihadiri Pengerusi Jawatankuasa Pertanian Industri Desa dan Bioteknologi negeri, Datuk Che Abdullah Mat Nawi.

15 comments:

  1. Bodoh pny ckap.Klau dh bini ko asyik ikut jantan lain smpai ke tempat tidor,nk simpan lg ke?

    ReplyDelete
  2. dgn dap tu apa cerita nk selamatkan islam?pusing sgt tgna ni..pengikut plak taksub

    ReplyDelete
  3. ckp merapu2 sbb dah tua nyanyuk.udah2la nak tongkat langit... umah kata pigi... kubo kata mari...

    ReplyDelete
  4. Setelah buat u-turn dalam isu kalimah Allah, dalam mesyuarat yang sama malaun ni membalas dendam dengan memecat ustad nasha tanpa mengikut prosedur yang ditetapkan. Sesudah cuci tangan dalam mesyuarat... malaun ni lari ikut pintu belakang TAKUT nak berjumpa dengan para wartawan yang sedang menunggu untuk ditemubual... malaun tua ni tunggu masa sahaja untuk dicampak secara hina dari parti sendiri... tunggu je masa dan ketikanya...

    ReplyDelete
  5. Nik ajiz ni cakap islam tu ini, islam peraturan hidup la.. dia dok kawan dengan DAP tu yang terang2 tak suka Islam, da tak pikir ke. Mana otak dia ni. celako celako celako....(mulut nik ajiz suka cakap celako)

    ReplyDelete
  6. PENDAKWAH ISLAM DI BUANG PARTI, TETAPI PELIWAT N PENZINA DI SANJUNGI.
    INI KAH PENDIRIAN SEBUAH PARTI ISLAM...PAS.
    ANAK TADIKA PUN BOLIH BEZAKAN......
    PAS. PARTI AKAL SAKIT....

    ReplyDelete
  7. Pada pandangan gua,, mana-mana pemimpin atau pengikut2nya yang benar2 menegakkan Islam ke jalan yang benar, pasti mereka akan di buang dari PAS. Yang tinggal adalah mereka2 yang mengikut telunjuk DAP(yang terang2 menentang Islam) dan PKR (yang terang2 penyokong Pluralisme). Tahniah beb.

    ReplyDelete
  8. PAS ceraikan Nasha sebab nak kawin dengan PKR dan bermadukan DAP. Tahniah beb.

    ReplyDelete
  9. Bila dalam jawatan, Ustaz Nasha diangkat dijulang. Tapi bila bagi kritik sikit dan tak selari dengan kepimpinan yang songsang, dihina dikeji pulak. Pemimpin lain pulak masih dimuliakan walaupun buat perkara mungkar. Biasalah tu...PAS(Parti Asobiyyah Sebenar)

    ReplyDelete
  10. jgn tegur, ilmu dia plg tinggi, korg tau apa ttg siasah isle ni.

    ReplyDelete
  11. Bodoh betul siapa yang masih anggap ilmu Nik Aziz ni tinggi.. korang tk belajar Islam ke? Tulah bergantung harap sgt dgn ceramah2 politik Nik Aziz n Pas ni. Kalau di interview la kat Universiti.. dia jawab guna contoh laki bini jer.. confirm dia ni takkan dapat masuk mana2 Universiti pun. Takder cth lain.. asyik2 laki bini bercerai. mcm lah ilmu agama ni segala ilmu kt dunia ni psl laki bini bercerai.Cara jawab pun dh tak berilmu. sedarlah wei org yang pandang sangat Nik aziz ni kononnya dia ni ilmu islam dia tinggi. aku tk nampak pun.. jawapan biasanya kosong tkder isi langsung.

    ReplyDelete
  12. kalau nik ajis jawab soalan wartawan memang kelakar!! contoh2 yg diberi mcm budak sekolah malas sekolah!! patut la kelantan tak maju2

    ReplyDelete
  13. ni la ulamak azkir zaman..

    Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat dari kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang banyak, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, “Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu).” (HR At-Tirmizi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan ulama.... Nik Aziz bin Nik Mat adalah Dajjal nyata!!!

      Delete