Minda Hijrah Headline Animator

Monday, January 14, 2013

#KL112 : Jeritan "BODOH ! BODOH ! Peserta Demo & Media kepada Unit Amal PAS Kah! Kah! Kah!


Kelam kabut budak-budak mentah dari Unit Amal PAS ketika mengawal pintu masuk Stadium Merdeka sehingga YB Ronnie Liu terpaksa campurtangan. Pekikan dan jeritan BODOH ! BODOH kedengaran apabila Unit Amal PAS memberi arahan PALSU kepada peserta & Media yang mahu masuk membuat liputan dalam Stadium Merdeka.

Kalau tidak tahu buat kerja, tak yah nak tunjuk HERO la wahai Unit Amal PAS. Lebih baik kamu semua tido di rumah dari menyusahkan orang lain. Ngabeskan boggeh jor bak kato orang Negeri Sembilan.

Lihat video dibawah aksi Unit Amal PAS yang dimaki hamun secara percuma. Para pembaca juga disajikan dengan aksi auuwwww Hishamudin Rais. "Saya Tulen bang !!" kah! kah! kah! barua punya sosialis !!! Sanggup Unit Amal PAS jadi keldai & lembu sosialis PKR. Kasihan ......

Terima kasih kepada blogger Shah Alam Rebels (SAR) atas pendedahan ini dan jurugambar Minaq Jinggo atas perkongsian video ini.

30 comments:

  1. Media samseng upahan umno....pakcik pakai helmet tu dah macam tak solat punya orang je...suka hati mak bapak panggil org bodoh..kalau aku ada kat situ..makan lutut pakcik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah UMNO jugak ke ? Unit Amal PAS yg tak tau buat kerja tapi nak salahkan orang lain. Sib Baik YB Ronnie Liu ada. lu orang memang HAMPAS !!! ngaku je lar ....hihihihi

      Delete
    2. Cerita lebat jela. Setakat ckp " kalau aku ada kat situ " budak darjah 6 pn berani ckp. Sikit2 nak salahkan media samseng upahan umno la ape la. Cubalah carik point yg lebih besar. Bosan lah.

      Delete
    3. dh busuk ttp busuk la.nk slhkn umno buat ape...dasar cai2 bodo piang...himpunan kelentong rakyat

      Delete
    4. Anon 2.50 PM..abis lu igt lu sorg je ada lutut..org lain takda..ckp gegar mcm ayam jantan tapi bontot taik berselepet..itupu nuar sanggup balun..BODOH ANON 2.50PM..

      Delete
    5. Semua bnde nk salahkn umno...dh mmg spesis suka salah kn org..sndiri bodoh x nk ngaku..

      Delete
    6. ooooooohhhh UMNO & Ronnie Liu ni gang rupanya.....??? oohhhhhhh.... bole tahan bodoh gak kau ni

      Delete
    7. Anon 2.50 PM, mari kita laga lutut, mau? kah3, PR punya bodoh, nk salahkn org len, cait! makan taik ngn balas jubo byk sgt ni, kah3

      Delete
    8. Unit amal hamPAS standard jaga pintu memg patut kena makipun,dulu kau rempuh polis kau da lupa!!! Hakkk ptuihhhh

      Delete
  2. bende mudah camnixleh handle...camne lah nk handle Malaysia???

    ReplyDelete
  3. slamanya mmg puak2 ni busuk..

    ReplyDelete
  4. sikit-sikit salah UMNO...Dah tak reti nak handle salahkan umno pulak.... memang bodoh kayu ,

    ReplyDelete
  5. memang bangang puak2 pr nih......yb depa sendiri buat macam hampeh.....tak laku cakap yb depa nih

    ReplyDelete
  6. apa pula meroyan puak2 babi umno ni,,kisah2 kecil macam tu pun nak dijadikan isu,,,hai umno-umno,,bila la nak mampos??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok skang sape yang meroyan ? hihihihi

      Delete
    2. haha, anon 3.37 PM, sape yg meroyan skang ni??? Benda xde kene mengena dgn umno pun nk salahkn umno, kah3

      Delete
    3. Kesian anon3.37pm puak2 fuckatan meroyan p dok hutan la,,,

      Delete
    4. apehal la ko ni....gila ke? sket2 umno..cari la reason yg best sket.cuba jgn salahkn org lain..cermin dri tu dlu..

      Delete
  7. Nampak cerdik tapi bodoh, nampak lawa tapi hodoh, nampak alim tapi munafik, nampak kaya tapi meminta minta, nampak bersatu tapi bercakaran, nampak normal tapi tutuh depan belakang, nampak dominasi tapi jadi pencacai, nampak ratus ribu tapi puluhan ribu je, nampak zuhud tapi ada vellfire, nampak takade kerja tapi duit banyak. Itu semua siapa murid2? PR cikgu! betul! bagus murid2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...jawapan nya pemain jubor chegu..

      Delete
  8. BODOH MENATANG UMNO!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai sorang lagi meroyan kah! kah! kah!

      Delete
    2. Meroyan tak dapat bontot...kah..kah..keh..keh.

      Delete
    3. Kah kah kah penyakit meroyan spesis berjangkit fuckatan

      Delete
  9. Mamat pakai helmet tu Mcm over jer.. Malu Aku Ada melayu mcmni.. Dah byk Mkn taik pakat ke jd penjilat Cina...

    ReplyDelete
  10. Sembang bumbang..ingat lutut org lain simpan pajak gadai ka..bodo punya pkr..

    ReplyDelete
  11. media singapore dorg ckp media UMNO...kahkahkahkah...ape ke bangang sgt puak2 PR nie?

    ReplyDelete
  12. dah bagitau awal2, jangan buat demo ! tapi ubat jugak, lepas tu dah diberitahu kalau buat demo juga ada stadium .buat kat sana , tapi tak mau buat kat stadium pun, jalanraya juga dipilih , lepas itkerajaan dah bagi warning , pihak berkuasa akan bertindak, tak mau dengar juga , degil keras kepala ..bangga dengan kesamsenggan!

    akhirnya apa jadi? salah sapa? bila dah berlaku perkara salahkan kerajaan pula ke ?

    sekarang pegilah minta ganti rugi dengan penganjur perhimpunan haram tu, yg kena ketuk ..yg kena terajang, yg kena sekeh tu padan muka, sapa suruh degil tak mau ikut arahan ?

    ReplyDelete