Minda Hijrah Headline Animator

Monday, January 14, 2013

Isu Kalimah Allah : Nik Aziz nie Poning Lalat atau sudah Nyanyuk ?


Berita diatas dipetik dari Malaysiakini. Hari tu kata "Nik Aziz Setuju Kristian Guna Kalimah Allah"  Skang kata lain pulak. Punya kuat putar belit PAS & Nik Aziz nie. Poning rakyat dibuat nya. 

PAS Pusat memang BACUL la sebab tidak langsung membincangkan isu ini. Takut disergah DAP.


Harap depa tak lupa apa yang dikatakan oleh Timbalan Mursyidul Am PAS sendiri .... sebab Mursyidul Am PAS sendiri dah poning lalat ..... hehehehehe




2 comments:

  1. Kita mohon Allah memberi hidayahNya agar kembali ke jalan yg benar dan dikeluarkan dari bisikan syaitan yg direjam...agar menjauhi amalan fitna dan sifat yg menylisih dalam Islam..Insya Allah.

    Taubat sentiasa terbuka...dengan hidayahNya jua.

    ReplyDelete
  2. Pada pandangan saya sebagai umat islam yang prihatin, kalimah Allah tidak boleh digunakan pada bible BM kristian,oleh kerana pada kitab mereka yang Asal tidak terdapat kalimah tersebut..Manakala pada pengunaan secara lisan, yg demikian tiada salahnya..kerana itu mengikut kefahaman masing2..dan kefahaman masing2 dapat diperbetulkan dengan lisan juga.Walau apepun umat Islam tidak boleh mengiktiraf kalimah Allah dalam Kristian kerana Allah sendiri tidak meredhai penggunaanya di Bible Sebenar,(kerana itu tidak terdapat kalimat tersebut) :-)

    ReplyDelete