Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, December 29, 2012

Gambar Terkini Tanah Runtuh Bukit Setiawangsa

Menurut laporan media, beberapa penghuni kediaman berdekatan diarahkan pindah kerana keadaan runtuhan yang bahaya.

Namun kita percaya pihak yang bertanggungjawab akan memastikan keselamatan dan keselesaan penduduk sepanjang tempoh kecemasan ini.

Terus mendapat berita terkini dan sahih dari pihak berkuasa sahaja. Jangan dengar khabar angin dari pihak yang tidak bertanggungjawab.

4 comments:

  1. Memang padan muka kepada yang terlibat tu........orang tamak dan tidak campur masyarakat menerima padah ........kerana kebodohan merikalah merika membeli rumah dikawasan tersebut .......padan muka padan muka padan muka ......lepasni komplenlah majlis kerana luluskan plan pembangunan tersebut.......dasar bodoh banggang

    ReplyDelete
    Replies
    1. wey hang eja pun tak btoi, ada hati nak komen2 pulak. nampak sangat tak sekolah. merika tu apa? banggang tu apa? bapak hang kot dok ajaq hang mengeja. patutlah bodoh semacam. takpa lah kami tanah runtuh, drpd hang, runtuh akhlak.

      Delete
    2. Rumah orang yg runtuh tu rumah MAULANA! Orang yg sgt taat pada allah s.w.t dan sgt merendah diri..dengan izin allah dia berpindah keluar 2 hari sebelum tanah runtuh dan dia terselamat..kalau itu bukan tanda allah menyayangi nya habis apa!!boleh check fb maulana darul jailani...atau namanya sheikh affifuddin keturunan sheikh abdul qadir jailani drp keturunan Rasulullah saw...ulamak tersohor dari iraq yg menetap di Malaysia.xd kaitan pun dgn politik dan sewaktu dgnnya.

      Delete
  2. Orang ada hasad dengki mmg mcm ni.. Hmm

    ReplyDelete