Minda Hijrah Headline Animator

Friday, September 7, 2012

"Rakyat Biadap kerana UMNO Gurunya" - Ostad Idris Ahmad Lupa Makan Pil Gila ?

Sambil menunjukkan isyarat tangan 1Malaysia (dalam gambar), AJK PAS Pusat ini dengan selamba memfitnah UMNO yang ajar rakyat pijak gambar Presiden UMNO sendiri. UMNO juga yang bersalah sehingga ada sanggup tonggeng jubo ketika demonstrasi Janji Bersih menjelang 31 Ogos lalu. Hahaha semuanya salah UMNO. Apakah undi PAS membawa ke Syurga? Bagaimana pula undi DAP & PKR? Masuk ke Syurga ke tidak?

Ini bukan BODOH lagi tapi GILA namanya. Pening betul rakyat mendengar hujah-hujah pimpinan pembangkang yang semakin hari semakin tidak masuk akal.

Yang ajak rakyat berkawan dengan Syaitan tu UMNO ke? Yang kata Tuhan Samseng tu UMNO jugak ke? Yang kata Tuhan pun mencarut tu salah UMNO ka?

Cermin muka dulu sebelum nak bercakap pasal hal orang lain. Nampak gaya gah ibarat ayam jantan tetapi ekor begelumang najis.

Jangan lupa telan pil gila supaya otak jadi waras kembali. Sekadar Nasihat.

Sebijak-bijak manusia akan jadi BODOH bila bersama PAS. Idris Ahmad sudah buktikan.

6 comments:

  1. Sejarah telah membuktikan bahawa UMNO tidak pernah mengajar pengikutnya menjadi samseng dan ganas, tgk tahun 2008 walaupun kalah 5 negeri UMNO menerimanya sebagai pilihan rakyat mereka amat gentlement melepaskan kuasa dengan hati terbuka. Suasana sekarang pun UMNO masih lagi bertahan dan tidak bertindak agresif walaupun menerima asakan padu dari parti pembangkang, cuma ramai blogger2 sekarang berpihak kepada UMNO dan mereka inilah yang agresif mempertahankan UMNO, syabas blogger2 terkenal , anda adalah perwira sebenarnya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup,sy setuju ape yg anda katakan,umno dh cukup byk bersbr dgn karenah2 puak pr ni...

      Delete
  2. Tahi unta atas kopiah sendiri mana nak nampak..

    ReplyDelete
  3. Memang Idris Ahmad dah sewel teruk...nak kata isim, ilmunya tak tau pulak setinggi mana. Teruk sgt dah ni deris ooi...

    ReplyDelete
  4. Muka Nik Aziz nmpk jgk cahayanya. Tp Idris Ahmad ni kelam semacam. Kelabu asaaaappp jer!!

    ReplyDelete
  5. Senang aje tafsirannya semua geng bas sekolah ni akan famous bila berani buat statement bodoh dan tak masuk akalcontohnya rafizi adam mahfuz mat sabu bob lokman abby abady they just have to say smtg kalau tak media tak highlight contohnya insiden tunjuk bontot sedang rakyat menyaksikan perhimpunan sambutan di bukit jalil . No body care about them sebb attention pada PM . Jwpnnya jgn layan jgn keluar media.buat apa nak layan mcm PM nik aziz ke anuar siapa ke nak kutuk dia tak kesah he just have no time sebab tugas dia byk dan tetus menerus berkhidmat dgn cemerlang org buta mats pun blh rasa kecuali org buta hati. So why bothet. He is nothing to small di mata manusia aptah lahi di mata Allah.

    ReplyDelete