Minda Hijrah Headline Animator

Friday, September 7, 2012

Mulut Busuk Mahfuz Omar: Mahu Polis Digantikan dengan Pasukan Pengaman PBB

Setiap kali Mahfuz Omar bercakap, mulutnya akan lebih pantas dari otak. Kata-kata yang dari mulutnya berbau busuk kerana kenyataan yang dibuat sering mencerminkan kebodohan dirinya dan tidak masuk akal.
 
Bukan sekadar menghina anggota-anggota Polis Diraja Malaysia yang siang-malam bertugas menjaga keamanan negara ketika Mahfuz Omar sedang nyenyak tidur tetapi menampakkan dirinya begitu bodoh sekali dan buta hati buta sejarah.
 
Tahukah Mahfuz bahawa Anggota Polis juga bertindak sebagai anggota Pengaman PBB dan bertugas dengan cemerlang dan diiktiraf dunia terutamanya ketika peristiwa di Mogadishu Somalia?
 
Apakah maksud Mahfuz melabelkan wujudnya 'pengganas' ? Kalau sekadar insiden simbah cat merah, itu kerja budak nakal bukan pengganas. Jika benar ada pengganas, dah meletup bas mewah Anwar Ibrahim. Apa bodoh sungguh kenyataan Mahfuz Omar !!!
 
Adakah pemimpin jenis ini yang mahu rakyat pilih menerajui negara?
 
 
 

11 comments:

  1. WHAT THE F***???

    ReplyDelete
  2. Dia ni memang anak haram. Mai kita paksa kerajaan untuk tubuhkan suruhanjaya diraja siasat insidek mahpoz ni makan selipar.....musibatt!!

    ReplyDelete
  3. Aq rasa makhlok yg terBANGANG sekali di donia skrg nih ialah MAHPOZ O... xtrgamak aq nak tulis nama bapak dia...

    Woiit sok kalo anak bini ke suku sakat kene rogol ke apa mala petaka, ko repotla ngan PBB ye..jgn repot atau mnt tolong ngan PDRM..

    Awat kecik2 hang xMAMPOZ MAHPOZ...

    Maaf ..keBAHLOLan dia buat aq xleh kontrol ayat.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kondisi kita. Jika ada manusia bertanya kepas saya, apakah makhluk CIPTAAN ALLAH yg paling bodoh, sudah tentu jawapan saya ialah Mahfuz Omar hehehehe

      Delete
  4. Memang pandai buat lawak Mahpoz nie. Entah esok lusa dipanggilnya ultramen untuk bantu Pakatan. Macam la diaorang tu lurus sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang daya imiginasi mahfuz tidak boleh terfikir dek akal manusia biasa. Hehehehe kuat berangan kot :)

      Delete
  5. Begini lah cara pemikiran Naib Presiden PAS..belajar tahap menengah rendah dan mantan penjaga setor ..so jangan lah marah bila dia cakap cam ni..

    ReplyDelete
  6. Masa belajar part time kat you dulu ada saya berkawan dgn polis. Satu hari dia kena balun dengan penjenayah sampai kena jahit kat kening.

    Kemudian dia balik raya. Tak macam mana iparnya seorang penyokong PR mempelekehkan polis depan sahabat saya. Katanya macam2 termasuk polis tak pandai buat kerja, makan gaji buta, tembak orang sekuka hati dll yg pedas2.

    Sahabat naik angin, dia ketuk meja kuat2. "Polis tak buat kerja?, tengok dahi aku berjahit & masuk hospital, kami bergadai nyawa untuk pastikan kamu & anak2 kamu tidor lena, Kau boleh cakap macam tu? Kau ada datang ke Hospital tanya khabar kat aku? Ada pemimpin PR kau datang melawat? Bila polis tembak penyamun... polis tu jahat. Penyamun tu macam Hero, siap nak buat Suruhanjaya Diraja...

    Aku kesian dengan kawan polis aku tu & tak sanggup nak dengar lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lim kit siang atau lim guan eng atau mana2 pemimpin mahupon keldai keldai mereka nak kasihankan Polis.

      Dah ada sepanduk mereka tulis Polis Bunuh Rakyat.

      Delete
  7. memang bodoh teramat bodoh mampos

    ReplyDelete
  8. Biarlah dia meroyan sehari dua lagi... Lepas pru 13 , tak akan ada muka dia lagi kat parlimen... Mesti bungkus punya mamat bengong ni.

    ReplyDelete