Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, September 11, 2012

Jemputan Rumah Terbuka Aidilfitri UMNO Gombak Malam Ini @RahimUBG @NohOmar @NajibRazak

Saya memanjangkan jemputan Pengerusi BN Gombak yang juga Ketua UMNO bahagian Gombak, Tuan Haji Rahim Kamarudin kepada semua untuk hadir di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri UMNO Gombak di Laman Pengantin, Jalan H1, Taman Melawati pada malam ini (11 September 2012) bermula jam 8 malam.

Bersama kita hadiri dan memeriahkan Rumah Terbuka Aidilfitri UMNO Gombak disamping mengerat ikatan ukhwah dikalangan kita.

Jumpa nanti disana !!!

6 comments:

  1. Jumpa di sana nanti bro rocky. Sudah lama tak jumpa sejak PRK Merlimau

    ReplyDelete
  2. Kenapa tahuni di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri UMNO Gombak di Laman Pengantin, Jalan H1, Taman Melawati ? bukan di tapak yg lebih terbuka cth PR buat di tapak Bazar Ramadhan Melawati . Adakah ini utk AHLI2 UMNO/BN atau masyarakat P098?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,

      Saya rasa mungkin ada masalah utk dapatkan kelulusan dari MPAJ utk menggunakan tapak Bazar Ramadhan. Lgpon hati azmin Ali lebih busuk dr bangkai anjing.

      Semua dijemput hadir tidak kira latarbelakang agama dan fahaman politik. Sebab itu dipanggil Rumah Terbuka. Cuma tuan rumah adalah UMNO bahagian Gombak.

      Delete
  3. memeriahkan Rumah Terbuka Aidilfitri UMNO Gombak disamping mengerat ikatan ukhwah dikalangan kita.? Selama ni tak ada ikatan ukhwah ke? dan camne dgn modus operandi PRU 13?
    Pengundi2 P098 menerima sms drp PR..utk menghadiri Rumah Terbuka Aidilfitri di Melawati..mcmana kita tertinggal ke belakang? Adakah kita kita dpt permit kawasan atau badget xcukup....alangkah malu nye klau berhasrat utk merampas kembali P098.

    ReplyDelete
  4. Ajak ke rumah terbuka Aidilfitri pon ada yang meroyan. Kesian :)

    ReplyDelete