Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, August 30, 2012

SOMBONG & ANGKUHNYA NIK AZIZ !!! Dakwa Tak Kenal Fathul Bari.

Hudud : Nik Aziz Dakwa Tak Kenal Fathul Bari

 

"Tidak payah guna surat untuk mengajak saya berbincang isu hudud ini. Siapa dia, saya tidak kenal dia, dia pun tidak kenal saya. Demikian luahan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung surat rasmi dihantar Pengerusi Sekretariat Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya kepadanya bagi membincangkan isu hudud.

 

Nik Aziz mempertikaikan tindakan Fathul Bari yang disifatkan lebih gemar membuat bising di akhbar mengenai surat rasmi tersebut.

 

Beliau berkata, sewajarnya Fathul Bari perlu bersemuka secara terus dengannya sekiranya ikhlas untuk membincangkan isu hudud secara terperinci dan bukannya membuat kecoh dalam media arus perdana itu.

 

"Kalau dia (Fathul Bari) hendak jumpa saya, dia patut jumpa saya secara seorang tidak payah buat bising dalam surat khabar," katanya selepas menghadiri Majlis Mesra Aidilfitri, semalam.

 

Turut hadir, Timbalan Pesuruhjaya III Pas Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah.

 

Selain itu, Nik Aziz berkata, sehingga kini beliau sendiri belum menerima dan membaca lagi isi kandungan surat rasmi itu.

 

Semalam, Sinar Harian melaporkan Ilmu telah menghantar surat rasmi untuk bertemu Nik Aziz bagi tujuan membincangkan isu hudud secara serius dan profesional, bukannya bertikam lidah.

 

Dalam laporan itu, Pengerusinya, Fathul Bari berkata bagaimanapun pihaknya belum mendapat sebarang maklum balas daripada Nik Aziz – Sinar Harian

8 comments:

  1. Kalau tanya n.jis kenal tak kepala paip tak keluar air, maka jawabnya sapa kepala paip tu haaa ambo tak kenal pun dan kepala paip tu pun tak kenal ambo sebagai ularmak teropah terulung ni haaa.

    ReplyDelete
  2. Balasan Allah kpd pok nik. Sombong angkuh ini perangai syaitan

    ReplyDelete
  3. alasan pok nik adalah alasan seorg munafik yg takada telor dan ketaq pala lutut...alasan seorg pengecut, org2 munafik adalah org2 pengecut.

    ReplyDelete
  4. Kalau nik aziz betul bermaksud apa yang diucapkannya yaitu, UFB pun tak kenal dia ,dan juga sekiranya ia adalah sebaliknya, yaitu UFB memang kenal dia, maka sebenarnya nik Aziz memang pembohong.
    Cerita macam ni lebih kurang samala dengan badrolamin dulu kata Dr MAZA adalah bapa setan dalam ceramahnya dulu. Dan Dr MAZA jawab dengan penuh diplomasi. Sikalang siapa yang kena. Jadi harap-harap kali ni ada juga yang kena.
    Apa masalahnya orang nak lapor dalam akhbar. Orang lapor dalam akhbar sebab ini isu besar. Nik Aziz bagi sokongan kepada himpunan Bersih dulu heboh dalam akhbar boleh pulak. bandingkan dua perkara ini, mana lebih patut dihebohkan. Atau dua-dua patut dihebohkan. Jadi takde la isu. Selalunya orang yang cetek ilmu yang sebenarnya gelabah. Tak mau heboh sebab kalau Nik Aziz kalah, parti PAS terus lingkup. Kalau UFB kalah, tarak apa-apa jadi sebab UFB dari ILMU bukan dari UMNO/BN. Itu sebab beliau dah gabra. Apapun, nama pun bincang, apa masalah nya. UFB dan Nik Aziz sama banyak pengikutnya. Takkan muat tadium kalau semua nak dengar. Jadi bila buat penghebohan, boleh la kita pasang kat youtube untuk semua orang boleh nilai. ooopps besi dan kayu tak bleh jadi saksi. ape-ape laaa

    ReplyDelete
  5. Puak2 Syiah ni buang masa n kudrat saje kita berdebat dgn mereka. Pendapat orang lain mana nak dengar, dia saja yang betul. Tangkap muat dalam guni, buang kat laut je tgk ada mukjizat sampai ke tidak.

    ReplyDelete
  6. saya tulis dgn huruf besar, "UJUB DAN TAKBUR SERTA BANGGA DIRI".

    ReplyDelete
  7. Ulamak ke nih? mmg makhlok yg dtg dr pembangang nih spesis yg sama COCKY AND ARROGANT...macam tokong....keh keh keh. ..

    Tokong Penang bole nyanyi lagu yg sama dgn Tokong Kelantan...lagu KITE SERUPE....KITE SERUPE.....

    muahahahahhahahh

    ReplyDelete
  8. UFB ajak Tun M muzakarah .. Tun ok je... tp bila ajak si tua biawak ni muzakarah ttg islam mcm biawak plak dia bersilat... bg mcm2 alasan...angkuh dan sombngnye dia... mcm ni ke perangai pewaris nabi?Nauzubillah... smpai bila nak tongkat langit tah?

    ReplyDelete