Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, August 8, 2012

BN Youth CyberTeam #BNYCT

1. Hari ini akan berlangsung pelancaran satu lagi 'produk' BN Youth iaitu BN Youth Cyberteam @ BNYCT bertempat di PWTC oleh Ketua Pemuda BN saudara Khairy Jamaluddin
 
2. Saya kira BNYCT adalah penting sebagai satu platform dan ujian khususnya kepada jentera BN di alam maya dalam menyalurkan maklumat-maklumat benar sambil menangkis fitnah dari parti pembangkang.
 
3. Apa yang menarik perhatian saya ialah bagaimana BNYCT boleh berfungsi sebagai satu platform kepada semua parti kompenen BN untuk bekerjasama terutamanya dalam kita menghadapi PRU13 yang semakin hampir. Itu adalah cabaran utama BNYCT pada pandangan saya selain usaha menarik lebih ramai bakat ana-anak muda untuk bersama BNYCT.
 
4. Menurut maklumat dari rakan-rakan blogger UMB, ramai dari kalangan pengamal media sosial sudah mula berkumpul sejak semalam lagi. Beberapa nama blogger terkenal dijangka turut hadir untuk memberi sokongan termasuk Blogger MIM, Doc Novandri. Rakan - rakan cybertroopers dari MIC & MCA juga sudah ada sejak malam tadi.
 
5. Jika semua pihak bersungguh-sungguh dalam menjayakan BNYCT, saya amat yakin ianya akan menjadi satu usaha yang sangat pro-aktif dan memberi banyak manfaat dalam menarik sokongan rakyat kepada Barisan Nasional

1 comment:

  1. BNYCT- ape gejadah ni?? nak team cyber untuk kaunter PR..takyah la..takle harap pun BN..Janji tak pernah ditepati! haha!

    ReplyDelete