Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, May 29, 2012

NIZAR Hina Sultan Johor? Selepas Polis, kini institiusi Raja diserang Pembangkang?

Baca dulu apa yang bekas MB Perak tweet kan. Jelas disini Nizar dengan sengaja mahu memperlekehkan Sultan Johor dengan pembelian plat kereta WWW1.

Adakah Nizar anggap Sultan Johor tidak bertanggungjawab terhadap rakyat Baginda?

Adakah Nizar anggap Sultan Johor rembat duit rakyat utk beli no plate itu?

Jika ditanya kepada Nizar, dia akan menafikannya tetapi kenyataan dalam twitternya jelas sikap biaDAP dan kurang ajar.

Kesannya, banyak blog2 dan FB & twitter pembangkang mula menyerang Institiusi Raja selepas Polis & Mahkmah menjadi mangsa kepada politik kotor pembangkang.

Jangan kita biarkan ini berlaku. Saya kagum dengan jawapan balas TMJ yg juga rakan twitter saya dan penjelasan yang diberikan dapat mengelakkan kekeliruan dikalangan rakyat Malaysia.

Penghinaan oleh Nizar adalah satu permulaan untuk menyerang Institiusi Raja-Raja. Kita tahu dalang dibelakang politik jahat ini dan menjadi kewajiban kitan utk mempertahankannya.

Ayuh bangkit! Jangan biarkan Raja-Raja & Sultan-Sultan terus dihina kerana kerakusan politik.

Ini baru permulaan. Percaya lah, ianya akan berterusan.

Sebijak2 manusia akan jadi bodoh bila bersama PAS. Ir Nizar adalah buktinya.

12 comments:

  1. Nizar is the voice of all right-thinking, God-fearing, correctly-informed new Malays. Free from the clutches of feudalism and general idiocy.

    ReplyDelete
  2. bull shit nizar fuck off...

    ReplyDelete
  3. Nizar Cilaka !

    ReplyDelete
  4. Semasa jadi MB Perak tukar kereta rasmi MB dan Exco kepada Toyota Camry . Duit siapa ? Ada fikir kebajikan rakyat miskin masa tu ? Kontrak membuat pakaian istiadat untuk anggota kerajaan negeri Perak pun diambil peluang buat duit walaupun jumlah RM tak seberapa. He is NOT the voice of all right thinking and God fearing individual. He is a desperate politician and EX MB.Always MEROYAN . Come PRU 13, he will be a LOSER.

    ReplyDelete
  5. Aku akan berdoa pada tuhan, dan berharap suatu hari nanti akan datangnya seorang makhluk tuhan menembak mati is nizar ni.KALAU dimakbulkan lahhh...

    ReplyDelete
  6. ya btl..ak sokong..ak org johor..sukahati sultan johorlah nk beli ape ke itu iniker..duit die...da keturunan sultan...da tentu byk duit...apelah c nizar bangang ni...da berpangkat..da tentu byk duit..laenlah klu die cikgu nk beli plat hrga stgh juta..bodoh btl...mcm dato ct...die keje berbelas thn..bpk x kaya just polis..die da senng skhti dielah nk gune duit die nk beli ape...cam tu gak Sultan Johor atau pon org yg berharta..harta die...sdri fkr lah...

    ReplyDelete
  7. nizar x tau beza antara ahli politik dan raja-raja..asyik nak berpolitik je sampai semua orang dia hentam, bodoh sungguh bekas MB PERAK ni!

    ReplyDelete
  8. nizar ni bodohla... nizar nizar ko prnh dtg johor x sembahyang jumaat ??/ msti ko sakit hati kat imam 2 time doa sebut nama sultan ngn kerabat sultan kan...huhu... aku rakyat johor setia pada sultan!!!...

    ReplyDelete
  9. You must remember Nizar, most of Johor People is Loyal to their SULTAN....
    You are outsider... Dont comments like you know all about JOHOR...

    ReplyDelete
  10. rasanya sesuai disula sibengong ni...lagi sedap dari konxx AJ...bilah pedang kuar kat mulut...jangan sesedap hati menghina raja kita tanpa mendasari salsilah mereka. kemurkaan mereka mungkin ada padahnya kalau bukan hari ini mungkin hari2 mendatang...silap haribulan sibengong tu akan kutip kertas keliling pulau pangkor, komtar atau dayabumi....gue pernah diescorted oleh sibengong ni dari opis dia sampai level 62 komtar pasal nak pasang antena komunikasi. kaki bodek x bertempat...

    ReplyDelete
  11. Memang betul nizar ni manusia tak guna. Ada ke tegur sultan yg kita anggap mcm tuhan..mana boleh tegur... Sukahati dia la nak bazir setengah juta ringgit beli nombor ke...beli kereta mewah ke... Sukahati dia la.. Lagipun kan ke seluruh rakyat johor tak ada yg miskin.. Semua kaya2... Biar la seorang ketua ugama negeri beli nombor 1/2 juta...drpd sedekah kat rakyat.. Dpt pahala...

    ReplyDelete
  12. Kalau anak aku kurang ajar aku lempang je

    ReplyDelete