Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, May 30, 2012

Dasar Pengswastaan Tun Mahathir Gagal? Mazlan Aliman Serlahkan Kebodohan diri

Setiap kali hujah dilemparkan oleh pemimpin pembangkang, semakin jelas kebodohan diri mereka. Tujuan mereka tidak lain dan tidak bukan untuk memperbodohkan rakyat dan mengelirukan fakta.

Dalam mempertahankan hujahnya, Pengerusi ANAK, Mazlan Aliman telah berjaya mengelirukan penyokong mereka tetapi gagal menjadikan rakyat Malaysia bodoh.

Apakah Mazlin Aliman buta hati melihat kepada projek pengswastaan yang dilaksanakan zaman Tun Mahathir telah banyak merubah kehidupan rakyat Malaysia khususnya orang Melayu.

Lihat dan nilai sendiri hasil usaha kerajaan dalam mengswastakan sektor pekhidmatan seperti PLUS, TNB, Felda Holdings dan banyak lagi. Ramai kalangan pekerja dan rakyat mendapat manfaa dan telah beroleh kejayaan.

Apa yang Mazlin Aliman nampak hanya kelemahan kerajaan semata2. Dan kita juga mahu tahu, apakah sumbangan Mazlan Aliman kepada rakyat & negara?

Kerajaan melalui Felda sendiri telah berjaya mengubah nasib Peneroka & keturunan mereka pon Mazlan Aliman & pembangkang tetap anggap kerajaan zalim.

Lagi sekali kita nak bertanya, apa sumbangan Mazlan Aliman dan pembangkang kepada negara?

Tahukah Mazlan Aliman bahawa sayap pelaburan partinya sendiri iaitu KOHILAL telah berjaya merugikan ribuan ahli PAS sendiri kerana kebodohan mereka mengurus perniagaan?

Cermin muka dulu dan pakai otak sedikit sebelum berbicara. Ini adalah satu lagi bukti bahawa 'Sebijak-bijak manusia akan jadi BODO bila bersama PAS"

TAKBIR !!!

No comments:

Post a Comment