Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, May 8, 2012

Enggan Minta Maaf kepada SPR, Saifuddin Nasution Angkuh macam IBLIS

Bunyi tajuk artikel nampak seperti keterlaluan tetapi memang begini cara untuk kita hadapi pemimpin PKR yang semakin terserlah keburukan perangai mereka. Kita tinggalkan dulu kisah 'Si Tanggang Moden Gombak, Azmin Ali' mengaku tidak derhaka tetapi TIDAK PULANG jumpa ibunya selama 9 bulan sehinggakan Presiden PKR sendiri terpaksa menasihati Si Tanggang Moden Gombak. Malangnya hati Azmin Ali lebih keras dari berlian.
 
Setiausaha Agung PKR pula bukan sekadar MUNAFIK kerana pembohongan demi pembohongan yang dilakukan kepada Pengerusi & Timbalan Pengerusi SPR, tetapi rupa-rupanya beliau juga seorang yang ANGKUH & SOMBONG macam IBLIS.
 
Dalam hal isu, beliau yang memulakan dengan memukul gendang bahawa Pengerusi & Timbalan Pengerusi SPR adalah ahli UMNO Persoalannya, apa masalahnya jika mereka menjadi ahli UMNO? Tiada masalah dari segi undang-undang tetapi isu ini menjadi pembakar semangat ketika rusuhan Bersih 3.0
 
Kemudian pembohongan demi pembohongan dilakukan oleh ahli Parlimen Machang ini sehingga lah beliau sendiri KANTOI menipu RAKYAT dan penyokong pembangkang.
 
Apa yang malang sekali ialah tuntutan MAAF atas sikap MUNAFIK Saifuddin Nasution dibakulsampahkan semata-mata sekaligus menunjukkan seperti sikap ANGKUH & SOMBONG IBLIS ketika Allah menyerunya untuk sujud kepada Nabi Adam.
 
Banyak lagi kisah-kisah pimpinan PKR & Pakatan pembangkang yang akan terus dibongkar supaya rakyat lebih bijak menilai sendiri perangai mereka.
 
Semoga ianya menjadi tauladan kepada kita. 

4 comments:

  1. Korang Perasan tak tuduhan tuduhan yang di lakukan seperti Shopping spree Rosmah di australia, Cincin berlian 24j, gambar Najib dengan Altantuya, dan lain lain yang telah terbukti tidak benar tapi tidak ada pun satu kenyataan memohon maaf dari mereka ni. Apakah jentera siasat mereka ini boleh pakai atau tidak.

    ReplyDelete
  2. Biasa la ..Dorang ni ckp org pandai ..diri sendiri busuk , kotor,hina, porah mabuk .

    ReplyDelete
  3. Puak ni memang takdak bukti pun. Cakap ikut sedap mulut je...ni bukan kali pertama. Kesimpulannya memang tak boleh percaya puak munafik ni. Itupun dok melalak depa ni betui!

    ReplyDelete
  4. Pru ni, setan ni mesti bungkus punya.
    Inilah dasar keturunan pendatang yang tak tahu diuntung.

    ReplyDelete