Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, April 25, 2012

Fatwa TERKINI Nik Aziz - WAJIB Hadir BERSIH 3.0

Nik Aziz yang sepatutnya sudah pencen dan jadi ahli veteran PAS kian meracau. Entah kenapa dia hilang pertimbangan akal fikiran sehingga sanggup keluarkan FATWA bahawa WAJIB bagi orang Islam hadiri BERSIH 3.0

Adakah Nik Aziz sedar siapa Ambiga & konconya yang jelas banyak terlibat dengan amalan songsang seperti menyokong Murtad dan LGBT?

Apakah alasan yang diberikan oleh Nik Aziz itu rasional dan relevan dari segi hukum Islam bagi meWAJIBkan umat Islam sertai BERSIH 3.0?

Apakah Nik Aziz tidak sedar bahawa kuasa beliau menjadi Ketua negeri di Kelantan selama lebih 20 tahun adalah melalui siri PRU yang adil? Masakan tidak jika dia mampu bertahan mengetuai kerajaan Negeri Kelantan selama ini.

Rekod banyak menunjukkan Nik Aziz mengeluarkan FATWA mengikut logik pemikirannya. Mana mungkin mustahil jadi begitu jika sebelum ini dia banyak mengeluarkan hukum sendiri melalui tafsiran dan kiasan yang sebenar - benarnya salah!

"Tuhan itu Samseng, Tuhan juga mencarut. Berkawan dengan Syaitan. Undi PAS masuk Syurga" adalah antara fatwa-fatwa songsang Nik Aziz semata-mata untuk mengHALALkan perjungan politik kotor pakatan pembangkang.

Rakyat Malaysia menyeru Nik Aziz supaya tidak lagi melacurkan agama Islam kerana "Matlamat TIDAK halalkan cara"

Logik dan Bukti mudahnya disini, kuasa pentadbiran yang ada ditangan Nik Aziz semuanya ditentukan melalui PRU dan beliau tetap kekal sejajar dengan tugas ketelusan SPR sejak dulu lagi.

4 comments:

  1. maka bertambah ramai lah yg dapat dosa percuma kalau ikut fatwa tgna.

    ReplyDelete
  2. fatwa aku pulak...'HARAM' hadir ke perhimpunan BERSIH.
    1. Fatwa Dr Yusof Qhardawi mengHARAMkan mengangkat dan berkawan manusia (AMBIGA)yang jelas mengajak manusia kepada kecelakaan hidup iaitu SEKS BEBAS.

    2. Hadith Rasulullah ada sebut tentang mudharat (haram) sekiranya membawa mudharat yang lebih besar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesungguhnya......nabi telah memberi amaran keras kepada mereka yang menentang pemimpin negara kerana peminpin neraga adalah khalifah ALLAH.....

      Delete
  3. hehehehe....tetap ada segelintir 'agamawan' yang memfatwakan kesesatan Bersih secara mandatori, seterusnya berhujah atas nama qana'ah, syukur dan sebagainya. Tatkala kezaliman melanda, di manakah pelbagai segala nas tentang keadilan, seruan menentang kezaliman, kepentingan kebebasan, hak kewarganegaraan dan sebagainya? Ternyata nas-nas tersebut tidak berperanan lagi di tangan manusia berkepentingan sama ada mereka sedar atau tidak.

    ReplyDelete