Minda Hijrah Headline Animator

Monday, April 16, 2012

Badut Upahan PKR Berdrama di Dataran Merdeka

Modus Operandi mereka mudah - mahukan pihak berkuasa DBKL bertindak ke atas mereka walaupon hanya orang gila yang buat khemah di Dataran Merdeka. Kemudian menuduh UMNO zalim kepada Mahasiswa.

Dan ini yang telah berlaku apabila pembangkang menghasut dan membayar sekumpulan pelajar untuk melakukan drama ringkas ini.

Kita wajar mempertimbangkan kemungkinan bahawa kumpulan pelajar yang terlibat adalah mereka yang ENGGAN membayar hutang. Dan mereka adalah kalangan pelajar yang malas dan tidak cemerlang dalam pelajaran.

Pelajar yang cemerlang tiada masalah untuk berhutang dan membayarnya kembali kerana bakal punyai pekerjaan yang baik. Malangnya mereka yang terlibat ini hanya mahu berdemo, ceremah politik dan buat kacau selepas tamat pengajian nanti.

Maka akan rosak lah masa depan negara jika ini berterusan. Jangan biarkan ahli keluarga terlibat. Tamatkan pengajian dengan cemerlang dahulu dan lakukan apa sahaja dalam politik selepas itu.

Jangan gadai masa depan demi Anwar Ibrahim yang GILA jawatan Perdana Menteri.

1 comment:

  1. Dan sesungguhya mahasiswa yang berkhemah di Dataran Merdeka lupa akan tanggungjawab mereka yg sebenarnya diusia muda dan sanggup dipergunakkan. Sayang sekali kebanyakkan adalah mahasiswa yg (bin/binti). Kesedaran politik ok tapi jangan gadai masa yg diberikan untuk belajar. Tanggungjawab pada diri, keluarga, agama, bangsa dan negara lebih penting dari cita2 individu yg mahu menjadi PM.

    ReplyDelete