Minda Hijrah Headline Animator

Sunday, March 18, 2012

Kadir Sheikh Fadzir wajar disingkirkan ?

Kenyataan SUA UMNO, DS  Tengku Adnan Mansor supaya Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir meletak jawatan jika tidak berpuas hati adalah tepat bersandarkan kepada kenyataan beliau tentang UMNO & BN seperti yang dilaporkan oleh www.malaysiakini.com

Kenyataan yang dibuat oleh Kadir Syeikh Fadzir sejak akhir-akhir ini menampakkan beliau seperti mahu mendapat simpati dan sokongan dari pembangkang seterusnya menjahanamkan UMNO. Beliau yang dilihat bersama-sama dengan Anwar Ibrahim pada 9 Januari 2012 selepas mahkamah melepaskan Anwar dari tuduhan liwat.

Sejak itu, Kadir Shiekh Fadir memainkan peranan menghentam UMNO tanpa bukti seolah-olah beliau adalah "Malaikat" dalam UMNO> Manusia seperti Kadir Shiekh Fadzir wajar dicantas lebih awal jika tindakannya itu adalah salah kerana beliau mampu merosakkan parti dalam PRU 13.

Kita mendesak supaya pimpinan UMNO mengambil langkah lebih pro-aktif terhadap sikap opportunis dan hipokrit Kadir yang selama ini memberi peluang kepada beliau menjadi pemimpin sehingga ke peringkat Menteri Kabinet dan menjalankan perniagaan atas sokongan UMNO.

Jika tidak, kita khuatir Kadir akan terus menjadi duri dalam daging atau 'Trojan Horse' pembangkang dalam PRU 13 nanti.

2 comments:

  1. Mamak Kadir tidak wajar dipecat .. disewajarnya diludah ke mukanya kerana tidak tahu mengenang budi dan jasa dan memalukan serta menghina pengundinya ..

    ReplyDelete
  2. Pak Kadir dah tak ada pengaruh dalam umno mahupun dalam dunia politik hari ni !

    Serupa anjing menyalak bukit !!

    ReplyDelete