Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, March 24, 2012

Jutawan Azmin Ali dedah amalan kronisme PAS




Pemilik Ferrari F430 Scuderia yang bernilai RM1.3 juta yang juga wakil rakyat Gombak dan Adun Bukit Antarabangsa mendedahkan bagaimana Dr. Hasan Ali melakukan pengagihan KONTRAK JKR jutaan ringgit kepada KRONI-KRONI.

Sudah pasti jawatan Exco yang dipegang oleh Dr. Hasan Ali sebagai wakil rakyat PAS ketika itu memberi manfaat kepada kontraktor-kontraktor dikalangan ahli PAS.

Dakwaan Azmin Ali yang didakwa pernah membeli katil bernilai RM24 ribu ini mengesahkan bahawa PAS bukannya parti yang bersih dari amalan rasuah dan kronisme. Serban dan ketayap sekadar kosmetik semata-mata. Tetapi apabila harta dunia dihidangkan depan mata, tetap menjadi rebutan.

Tanya pada Azmin Ali, siapakah kroni-kroni Dr. Hasan Ali jika bukan ahli-ahli PAS ? |

Dan dari mana Azmin Ali dapat duit beli kereta Ferrari JUTAAN ringgit? Rembat pasir ? Jual Pink Form masa Anwar Ibrahim menjadi Menteri Kewangan ?

4 comments:

  1. bini sendiri pon azmin sanggup jual

    ReplyDelete
  2. sebenarnya ramai pemimpin PAS yang kaya raya tetapi pua-pura miskin. Rumah yang didiami besar dan pakai kereta mewah. Itu pun penyokong kene tipu dan dikerah bagi duit tiap kali ceremah yang kononnya untuk perjuangan jihad.

    ReplyDelete
  3. takkan PAS nak berdiam diri dengan tuduhan Azmin Ali ?

    ReplyDelete
  4. sebenarnya, azmin ali ambil kesempatan untuk melemahkan pas selangor

    ReplyDelete