Minda Hijrah Headline Animator

Monday, March 19, 2012

Badut PKR, SMM ugut demo jalanan, 6 pelajar gadai masa depan

SMM merancang untuk mengadakan demo jalanan ekoran tindakan Yayasan Terengganu menarik balik pinjaman setelah hanya mendapat sambutan suam-suam kuku dikalangan Mahasiswa dan rakyat.

SMM mahu bertindak ekoran tindakan Yayasan Terenganu menarik pinjaman 6 pelajar setelah didapati terlibat dgn demo Bersih 2.0

Tindakan YT memang wajar kerana kedegilan para pelajar yang terbabit walaupun amaran telah diberikan. Ini bukan soal zalim atau aniaya tetapi mereka telah pun mengikat akujanji utk mematuhi syarat2 yg telah ditetapkan.

Mana2 pihak sekalipon akan metakkan syarat bagi memastikan pelaburan dan kemudahan yang diperuntukkan tidak disalah guna.

Kalau benar2 tidak mahu belajar dan nak masuk politik, lebih baik keluar dari IPT dari menyusahkan kerajaan dan mak bapak.

Mungkin wang yg diperuntukkan adalah dari wang rakyat tetapi sebagai pemegang amanah, sudah tentu ianya perlu dilaksanakan dengan cara yang betul.

SMM hanya badut PKR. Mereka tidak berminat utk menimba ilmu lagi. Opleh kerana itu, jangan terlibat dengan mereka. Perjuangan yang boleh dilakukan kita tersendiri bukannya radikal ala yahudi.

Jangan gadai masa depan anda wahai adik-adik. Dah berjaya nanti, demokrasi terbuka luas utk anda. Jangan terikut-ikut rentak badut PKR. Mereka semua ada habuan menanti.

2 comments:

  1. Memang patut 6 budak kene tarik pinjaman. Mak ayah suruh pi belaja, depa sibuk nak pertahankan ambiga anti islam

    ReplyDelete
  2. Kenapa bodoh sgt bebudak smm jadi barua aljuburi. Sokong tok mat said kasi tarik pinjaman

    ReplyDelete