Minda Hijrah Headline Animator

Friday, February 3, 2012

NIZAR MERACAU DI PERAK CARI KERUSI PARLIMEN SELAMAT

Ini kisah bekas MB Perak belaan DAP yang saya dengar dari rakan PAS Perak. Nizar Jamaludin yang sekarang memegang kerusi DUN Pasir Panjang dan Parlimen Bukit Gantang dikatakan sedang merayau umpama hantu raya mencari kawasan yang selamat bagi mengekalkan kedudukannya sebagai wakil rakyat.

 

Sebelum ini, telah tersebar meluas bahawa Nizar dijangka bertanding di Parlimen Bagan Datoh menentang Naib Presiden UMNO, DS Ahmad Zahid Hamidi. Tetapi tidak ramai pemimpin pakatan pembangkang yang ada 'teloq'.

 

Melihatkan peluangnya 50-50 di Bagan Datoh, Nizar dikatakan sedang melobi untuk bertanding di Parlimen Bagan Serai pulak. Poning kepalo PAS Perak dikerjakan oleh saudara angkat Nga & Ngeh nie.

 

Memang sah ler si Nizar nie gilo kuaso. Ramai ahli PAS pon meluat perangai si Nizar bintang 3. DIa ingat dia bekas MB, dia boleh apa yang dia suka ka. Habes semua orang kene ikut cakap dia.

 

Kita harap orang Perak sendiri tolak si Nizar, barua DAP Perak walau dimana pon dia bertanding !!!

5 comments:

  1. Haaiyaa! Pasir Panjang Tokong manyak busat pun Nizar Lilin takot kaaa...haiyaaaa!

    ReplyDelete
  2. seorang lagi PARASIT dlm PAS....buat taik kat mana2 dia melekat....ceit!!!

    ReplyDelete
  3. Mintalah kerusi selamat DAP!!!!!!!!Nizar akan dikejar oleh JATI dalam PRU 13 Kalau bertanding kawasan majoriti Melayu. HIDUP HASSAN ALI!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. nizar komunis sanggup jual bangsa melayu bagi tanah 999 tahun. org melayu hanya dapat tanah 99 tahun jer

    ReplyDelete
  5. ahli pas perak pon dah naik menyampah dengan nizar bintang tiga

    ReplyDelete