Minda Hijrah Headline Animator

Monday, February 13, 2012

KERANA CELUPAR SOKONG ISRAEL, ANWAR KE QATAR ‘CUCI NAMA’

Cuba perhatikan betil-betul: Setiap kali timbul isu yang berkaitan dengan Islam dan Israel, Yusuf Qaradawi menjadi tempat untuk Anwar Ibrahim menyucikan namanya dari persepsi masyarakat. Seperti mana, Eli Wong bertudung ayu bertemu Nik Aziz selepas gambar lucahnya tersebar di internet angkara teman lelakinya Helmi.

 

Tetapi kali ini masyarakat Islam khususnya di peringkat antarabangsa tidak lagi percaya dengan Anwar Ibrahim. Ikhwan Muslimin sendiri kecam pendirian Anwar yang terang dan jelas mengiktiraf kerajaan YAHUDI ISRAEL. Manakala sekutu politiknya, Presiden PAS menyatakan 'HARAM SOKONG ISRAEL' sebagai reaksi kepada kenyataan Anwar Ibrahim yang seringkali menyokong YAHUDI.

 

Anwar Ibrahim dan PKR adalah golongan sosialis dan sekular. Buat apa nak sokong lagi. Sudah berapa kali puak ini BERBOHONG kepada rakyat. Takkan nak terus bersama hancurkan Malaysia kerana politik kebencian.

 

Ramai pemimpin dah mula sedar tembelang dan lakonan Anwar Ibrahim. Yang dok gila sokong Anwar dan PKR bila nak berubah ?

3 comments:

  1. alahai anuwak gi qatar terketar-ketar awat ni?

    ReplyDelete
  2. lawak bodo dari nuar....

    ReplyDelete
  3. igt beliau ni pengkhianat negara jer tapi skrg beliau pengkhianat rakyat Palestin serta islam iktiraf yahudi(israel) yang terang2 membenci islam

    ReplyDelete