Minda Hijrah Headline Animator

Saturday, January 21, 2012

Rayuan Kes Liwat, Kempen salahkan BN bermula

The Malaysian Insider (TMI) sudah mula menjalankan kempen psywar selepas Pejabat Peguam Negara memfailkan rayuan terhadap keputusan Hakim Mahkamah Tinggi membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat Saiful bukhari dengan menemuramah beberapa orang yang kononnya mereka panggil sebagai Penganalisis.

RAKYAT tertanya-tanya bagaimana portal pro-pembangkang ini hanya mengambil pandangan berat sebelah dari individu yang terang dan jelas adalah BARUA Anwar Ibrahim.

Kita baca dan faham pandangan Presiden Bar Council dibawah ini.

"Majoriti rakyat Malaysia berasa sinikal terhadap siri kezaliman di atas siri pertuduhan jenayah yang dikenakan terhadap Anwar, bahawa (BN mahu menjatuhkan Anwar) merupakan kesimpulan yang paling mungkin dicapai," menurut Presiden Bar Council Lim Chee Wee kepada The Malaysian Insider."

Nah! Jelas Presiden Majlis Peguam telah membuat keputusan bahawa apa yang berlaku adalah siri kezaliman. Kita nak tahu samada Apek Lim ini faham ke tidak bahawa rayuan yang dibuat adalah selaras dengan PROSES KEADILAN dan sebarang cubaan untuk menghalang tindakan rayuan ini adalah ZALIM.!!!

Nampaknya Apek Lim ini telah meletakkan persepsi dunia politik mengatasi proses Keadilan di Mahkamah.

Ini jenis barua yang menggadaikan prinsip Keadilan semata-mata untuk melihat kesejahteraan politik Anwar Ibrahim.

Aunty Ambigo tak perlu kita cakap. Bagi mack cik tua ini, apa yang kerajaan buat adalah salah. Sampaikan dia boleh memFITNAH Perdana Menteri DS Najib Tun Razak kononnya PM memberi restu untuk buat kacau semasa Bersih 2.0

RAKYAT bulkan bodoh untuk ditipu dengan permainan kotor pembangkang dan konco2 nya.

3 comments:

  1. Pembangkang memang bodoh tu sebabnya jadi barua.

    ReplyDelete
  2. MAHKAMAH TELAH ADIL TERHAAP ANWAR. MAHKAMAH TELAH MEMBEBASKANNYA. RAKYAT BIASA YAN GTIADA JAWATAN DAN KEDUDUKAN TELAH MEMBUAT RAYUAN. INILAH MALAYSIA YANG SENTIASA ADIL TERHADAP RAKYATNYA. TERIMA KASIH AG. PADA SAYA BUKAN BN YANG ANIAYA RAKYAT TETAPI PAKATAN YANG YANG KINI MENGGUNAKAN KEDUDUKAN JAWATAN , KEMEWAHAN DAN SEGALA KEMUDAHAN UNTUK MENZALIMI HAK RAKYAT. HARUS INGAT RAKYAT TERTINDA DAN TERTIPU OLEH PAKATAN RAKYAT. BANYAK SANGAT PEMBOHONGAN DAN PENIPUAN DIBUAT. KASIHAN RAKYAT MALAYSIA. HARAP SAIFUL AKAN MENDAPAT KEADILAN SEPENUHNYA. ANWAR HARUS MENERIMA KENYATAAN. TAK KAN KU LUPAKAN KUNYIT ORANG YANG DITEBUKNYA SENDIR.

    ReplyDelete
  3. Takkan orang yang dianiayai Al Jub tak boleh buat rayuan? Itu sama sekali tidak adil.... Bukankah PKR itu satu parti yang mementingkan keadilan?

    ReplyDelete