Minda Hijrah Headline Animator

Monday, January 23, 2012

Nasrudin Tantawi TABUR FITNAH terhadap DS ROSMAH di PAGI RAYA CINA

Apa keje PAS sekarang setelah parti kononnya perjuangankan Islam langsung tidak mendapat tempat oleh DAP dan PKR untuk menjaga Hal Ehwal Islam di Pulau Pinang dan Selangor?

Nampaknya PAS lebih cenderung sebagai jentera melancarkan FITNAH terhadap UMNO dan Barisan Nasional. Semalam telah didedahkan bagaimana Muslimah PAS bertindak menabur FITNAH tentang kaum India tidak selamat dikawasan UMNO seolah-olah UMNO zalim sejak merdeka, hari ini Dewan Pemuda PAS pula memulakan hari pertama tahun Naga dengan menabur FITNAH kepada DS Rosmah.

Ketua Pemudanya, Nasrudin Tantawi dlm kenyataan twitternya pagi ini mengungkit 'Tabung Cincin' yang tidak pernah wujud pun dengan niat untuk orang ramai mempercayai kewujudannya dengan terus memFITNAH DS Rosmah berbelanja boros HANYA bersandarkan laporan akhbar di Australia.

Sedangkan sebelom ini, akhbar Australia bertindak memohon maaf kepada DS Rosmah kerana salah lapor berkaitan beliau dan anaknya berbelanja besar. Isu itu juga dimainkan oleh pembangkang dengan tujuan mahu mewujudkan persepsi buruk kepada keluarga PM DS Najib Tun Razak walaupon laporan akhbar itu TIDAK BENAR.

Cukup lah wahai PAS. Hentikan permainan politik KOTOR dan FITNAH. Rakan sebantal kamu dari DAP dan PKR sendiri TIDAK mempercayai peranan kamu dalam Hal Ehwal Islam. Dan kamu fikir RAKYAT mahu percaya tohmahan dan FITNAH JAHAT kamu ka ?

Yang pelik, segala FITNAH ini hadir dari pimpinan Tertinggi sayap Muslimah dan Pemuda. Mungkin PAS mahu buktikan kepada DAP dan PKR bahawa PAS juga mampu menjadi JUARA FITNAH!

PAS bukan lagi parti yang memperjuangkan ISLAM. PAS adalah Parti Adat & Sukan. Takbir !!!

8 comments:

  1. Entry terdesak ke bro...? Sudah sudah berlagak bersih...Perlu ka ada mana2 org asing buat kajian? sila cermin diri dulu sebelum kata...soal main kotor UMNO lah juara...nak bukti? berlambak...

    ReplyDelete
  2. sapa berani sanggah pas? depa kan ahli syurga?

    ReplyDelete
  3. PAS= PARTI ANKARA SYAHADAH
    Semata-mata mencipta fitnah untuk meracuni orang yang berhati ikhlas dengan UMNO. PAS juga memfitnah orang UMNO adalah orang kafir.

    ReplyDelete
  4. PAS=PARTI ANGKUH SIBANGANG.

    ReplyDelete
  5. PAS-Parti yg paling kuat memfitnah dlm dunia ni.perbuatan memfitnah ni dilakukan dr pemimpin smpi ler ke ahli2 TOTOK.Harkkkkkkkkkkkkk Ptuihhhhhhhhhhhhhhhhh.............KIMAQ.

    ReplyDelete
  6. jika ketua pemuda pas pun bole menyebar fitnah berdasarkan laporan akhbar yg blom tentu betul.......take tau la a pa nak jadi ngan org yg dianggap alim

    ReplyDelete
  7. hairan, tulisan tanpa buktinya dia orang percaya tetapi gambar video yang disahkan tulin oleh pakar2 forensik IT dia orang tak percaya la pulak... heran heran,

    ReplyDelete
  8. apa nak heran pemimpin pas - mat sabu, adun peringat adalah ahlul zina tetapi memimpin ulamak.

    ReplyDelete