Minda Hijrah Headline Animator

Monday, January 16, 2012

KR1M: BUSUKNYA HATI DAP PADA PENIAGA MELAYU ISLAM

Tony Pua sememangnya anti Melayu. Begitu teruk penghinaan Tony Pua terhadap Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) yang menjual harga barangan keperluan harian terendah di pasaran.

Sebab apa? Sebab taukey-taukey kapitalis sudah terjejas teruk dan mereka ini lah yang selama ini membiayai perbelanjaan DAP.

Tuduhan Tony Pua bahawa PM hanya untungkan MYDIN adalah berbaur rasis sedangkan niat PM memberitahu jumlah kutipan harian KR1M hanya utk gambarkan sambutan RAKYAT kepada usaha kerajaan.

Saya cukup yakin keuntungan yang diperolehi oleh MYDIN amat minima ketika mereka menjual barangan keperluan harian pada harga terendah di pasaran.

Busuknya hati DAP melihat kemajuan orang Islam dalam dunia perniagaan. Busuknya hati DAP melihat kejayaan umat Islam bersatu hati menyokong barangan buatan umat Islam sendiri.

Semoga Allah selamatkan bumi Malaysia dari terus menjadi serangan kafir harbi DAP bersama sekutu mereka PKR dan PAS. Ameen !

1 comment:

  1. lebih untung sebab lebih jualan daripada publisiti yang diberikan oleh TP & rakan2nya. begitulah agaknya maksud DSN. lebih ramai yang tahu, maka lebih ramailah yang nak tengok. bila dah tengok, ramailah yang tahu tentang harga KR1M yang murah tu. maka, lebih ramailah yang membeli, lebihlah barang2 yang dijual, lebihlah jualan, lebihlah untung.

    kalau gitu, tepat sangatlah kenyataan DSN tu. harap2 keuntungan tu digunakan utk buka lebih banyak kedai KR1M supaya lebih ramai rakyat yang boleh beli barang2 pada harga lebih murah. harap2 sangat murah hingga TP & rakan2nya pun membeli di KR1M!!!

    ReplyDelete