Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, January 26, 2012

JINGGA 13 LAPOR SPRM tanpa BUKTI untuk FITNAH ROSMAH

JINGGA 13, NGO tajaan PKR memang takde kerja lain selain dari memburukkan pimpinan negara dan keluarga mereka. Yang terbaru kumpulan NGO syok sendiri ini membuat laporan yang bersandarkan laporan Malaysiakini yang memetik cerita sensasi wartawan GAY Australia.

Kan bodoh dan sia-sia namanya. Kita nak tahu jugak, macam mana SPRM nak jalankan siasatan tanpa membawa bukti seperti resit pembelian. Lain kali nak buat laporan Polis atau SPRM, tengok la dulu mana sumber maklumat dan bahan bukti yang ada. Jangan hanya sekadar mengambil bahan berita dari sumber yang diragui.

Blogger PISAU dan Unit Media Baru (UMB) sudah dedahkan bahawa wartawan GAY telah disahkan wartawan yang paling teruk di Australia tetapi Jingga 13 sengaja mahu mencari publisiti murahan untuk memfitnah DS Rosmah.

Persoalan perlunya DS Rosmah perlu saman akhbar Australia, RAKYAT pon nak tanya bila Anwar Ibrahim nak saman Datuk Eskay? Takut nak saman sebab memang betul la Anwar Ibrahim yang berZINA dengan china doll dalam video seks itu? Jingga 13 boleh jawab tak?

Cukup la jangan memperbodohkan diri sendiri dengan membuat keje giler dan sia-sia semata-mata untuk memfitnah DS Rosmah demi keuntungan politik.

Patutnya Jingga 13 minta bukti dulu dari Malaysiakini sebelom buat laporan. Bukankah bodoh namanya tindakan Jingga 13?

No comments:

Post a Comment