Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, January 26, 2012

JAHATnya AZMIN ALI! FITNAH HASAN ALI PARASIT

Sape tak kenal Azmin Ali sampai ada yang cakap dia sanggup gadai anak bini demi Anwar Ibrahim. Ntah apa dendam kesumat Azmin terhadap Hasan Ali sampai sanggup panggil bekas pemimpin PAS itu diLEMBUkan.

Manusia tak kenang budi mcm Azmin nie yang sebenarnya PARASIT. Tun Mahathir yang bantu dia sejak dia hidup susah sehingga hidup senang lenang pon dibalasnya dengan makian dan kata-kata kesat. Sebab apa? Sebab Anwar Ibrahim dan kuasanya sebagai Timbalan Presiden PKR.

Malah ramai kalangan reformis dan ahli PKR sendiri tidak puas hati dengan perangai buruk Azmin Ali. Masa pemilihan dulu, betapa banyaknya penipuan yang dilakukan oleh Azmin Ali dan konco-konconya sehingga beberapa orang kuat PKR seperti YB Gobala yang berjuang bersama PKR mati-matian pon tinggalkan parti.

FITNAH Azmin terhadap Hasan Ali menampakkan lagi kejahatan atau the Darkside of Azmin Ali. Jangan tertipu dengan kata-kata lemah lembut Azmin.

Tanya Azmin tentang kekayaan yang diperolehi sekarang hasil dari mana ? Brapa banyak pasir dirembatnya sejak Selangor jatuh ketangan PKR?

Yang bodoh dan makan asap adalah pencacai setia Azmin di Gombak. Sokong buta tuli.

Kalau nak bandingkan kebaikan Hasan Ali dengan Azmin Ali, jauh panggang dari api.

Yang malangnya, PAS Gombak rela diLEMBUkan oleh Azmin Ali manusia tak kenang budi !!!

2 comments:

  1. Blog tuan yang hebat ini telah saya pautkan di blog saya.
    Mohon tuan pautkan blog saya juga. TQ
    www.melayukulai.info

    ReplyDelete
  2. yang peliknya...kenapa azmin yang sebok..PAS dah tak de maruah nak pertahankan apa yang ada dalam parti mereka ker sehingga perlukan Azmin mempertahankan PAS..apakah Azmin lebih tahu apa yang ada dalam PAS dari Nik Aziz dan Hadi Awang..kalau begitu memang PAS adalah parti HamPAS

    ReplyDelete