Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, January 26, 2012

GUNA wartawan GAY FITNAH ROSMAH, TAKTIK TERDESAK PEMBANGKANG

Saya setuju dengan pandangan rakan blogger PISAU tentang persoalan moral yang timbul iaitu "Kenapa GAY dan HOMOSEKSUAL cukup rapat kaitannya dengan Pakatan Pembangkang?"

Bayangkan punya banyak puluhan ribu NGO di Filipina tetapi ProGAY Filipina, kumpulan yang menyokong kebebasan GAY dan HOMOSEKSUAL yang paling berpengaruh juga lah yang menyatakan kegembiraan secara terbuka apabila Anwar Ibrahim dibebaskan perbuatan LIWAT tempoh hari.

Membaca komen-komen di Malaysiakini membuat kita berfikir beberapa persoalan lain, antaranya:

Yang pertama, penerimaan penyokong pembangkang terhadap golongan GAY dan kegiatan HOMOSEKSUAL.

Yang kedua, mensensasikan cerita tabloid luar negara yang TIADA BUKTI JELAS dan membawa kepada FITNAH.

Yang ketiga, tahap kebencian politik melampau pembangkang yang langsung tidak menyumbang kepada pembangunan dan kemakmuran negara.

Yang keempat, tahap sekularisme penyokong PAS yang semakin menjauhi amalan hidup Islam dan semakin mendekati amalan hidup BEBAS dan SOSIALIS.

Dan yang pastinya! RAKYAT sudah mendengar dan melihat sendiri betapa TERDESAKNYA pembangkang membuat serangan berbentuk FITNAH terhadap DS Rosmah sedangkan beliau sendiri menafikan cerita karut wartawan GAY tidak punyai KREDIBILITI di negara sendiri.

RAKYAT percaya bahawa wartawan GAY itu sendiri merancang membuat cerita BOHONG dan FITNAH terhadap DS Rosmah untuk meraih populariti disamping membantu Anwar Ibrahim dan pembangkang menumbangkan parti pemerintah.

POLITIK FITNAH dan KOTOR amalan pembangkang WAJIB ditolak !!! Serangan FITNAH ini akan berterusan sehingga PRU 13.

DS Rosmah telah menafikannya. Apa lagi fitnah terhadap beliau lagi ?

2 comments:

  1. Hah, betul sibuk cakap Rosmah beli barang kemas dari bangsa Yahudi la.. Anwar pun apa kurang lagi best spender beli kat Saiful pun jenama Levi, buatan orang yahudi jugak immigrant yahudi terlepas masuk ke amerika..orang PAS ni kalau nak cakap tak nak fikir, kalau kira kira dgn cermat boleh kata 70 peratus barangan dari luar negara besar kemungkinan buatan Yahudi, dan Gay. Dulu orang tak pandang ambil mudah sgt tapi sekrang dasyat...

    ReplyDelete
  2. Tak baik tau menghina homo cun yang gay macam aku dan sayangku tu.Apa la you ni?Awwww...

    ReplyDelete