Minda Hijrah Headline Animator

Wednesday, December 21, 2011

Adam Adli auwww !!! Baik behenti UPSI kalau betul nak berjuang politik

Dalam laman twitternya, Adam Adli menyatakan sokongan keluarganya atas perjuangan beliau bersama Anwar Ibrahim dan PKR. Jika itu yang beliau mahukan, lebih baik behenti belajar dan beri tempat itu kepada ramai lagi anak-anak muda yang benar2 mahu peluang belajar di universiti.

 

Manusia seperti Adam Adli telah merugikan tempat dan duit kerajaan. Cukuplah tindakan biaDAPnya di PWTC baru2 ini. Cukuplah peluang yang diberikan kepada beliau.

 

Tempat beliau hanya layak disisi Anwar Ibrahim sebagai tukan bancuh kopi @ kopiboi. Auwwww !!!

 

P/S:  Apo yang si Adam Adli pogang tuh dalam gambar. Lucah betul budak nie !! Auwwww!!!

7 comments:

  1. Woit stim Abg Nuar tengok lama-lama...

    ReplyDelete
  2. benda lucah saja dalam pala umngok ni

    ReplyDelete
  3. Karipap daging satu!!!

    ReplyDelete
  4. aku rasa puak fuckatan yg lucah...
    cuba perati gambo tu betoi2......

    itu baru intro.....
    jeng...jeng..jeng...jeng..jeng

    ReplyDelete
  5. PR parti lucah didokong puak2 Pas....

    cuba tengok gambar tu... siap pegang kote lagi lepas tu ambil gambar tunjuk pd org lain...

    kalau cara mcm ni memang ada ciri2 seorg gay budak ni...

    Pas pasti akan mempertahankan tindakan budak ni berposing lucah....... seperti mana Pas mempertahankan peliwat yg nabi tak mengaku umat, umat yg diterbalikan bumi di zaman nabi lut... memang pasti sbb Pas parti lucah yg dah terpesong jauh

    ReplyDelete
  6. Kantoi! Gambar gay Filipina diguna untuk fitnah Adam Adli!
    TENTU anda sudah sedia maklum dengan fitnah terbaru blogger-blogger United Malays No Otak berhubung penyebaran gambar bogel yang didakwa sebagai gambar Adam Adli baru-baru ini.

    Kita sedia maklum United Malays No Otak, Umno memang gemar memainkan politik lucah untuk menjatuhkan kredibiliti serta mengaibkan pihak lawan mereka.

    Pelbagai fitnah direka supaya rakyat percaya mana-mana pihak lawan Umno terbabit dengan skandal seks, gay, zina dan sebagainya. Kalau kita lihat blog-blog United Malays No Otak tidak ubah seperti blog lucah tanpa sempadan.


    source: http://milosuam.blogspot.com/2011/12/kantoi-gambar-gay-filipina-diguna-untuk.html#ixzz1iIOy8sWS
    source: http://milosuam.blogspot.com/2011/12/kantoi-gambar-gay-filipina-diguna-untuk.html#ixzz1iIOt7O3n

    ReplyDelete
  7. http://pinoym2mhunksvideos2.blogspot.com/2010/12/cute-and-naughty-pinoy-brat-boy-shows.html?zx=dec988dde925c20c
    diatasa adalah link suit2.........yg di gunakan umno utk fitnah adam adli.........

    ReplyDelete