Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, November 22, 2011

SMM kumpulan haram Mahasiswa yang kurang ajar ! @MahasiswaMsia

Walaupun Menteri KDN DS Hishamuddin bersedia untuk berkerjasama dengan kumpulan Mahasiswa upahan PKR dan Anwar Ibrahim tetapi mereka mahu meneruskan demontrasi haram di jalanraya.

Kemudahan stadium yang ditawarkan oleh pihak kerajaan wajar diambil kesempatan oleh kumpulan Mahasiswa yang waras. Banyak aktiviti lain yang boleh dimanfaatkan selain dari menyatakan bantahan kpd kerajaan seperti penganjuran expo Mahasiswa, konsert, ceramah, debat siswa, forum dll jika mereka bersedia menggunakan stadium.

Tapi malangnya kumpulan haram SMM ini lebih rela jual diri pada PKR demi duit upahan dan sanggup melakukan apa sahaja untuk pemimpin agung mereka iaitu Anwar Ibrahim.

Menurut maklumat yang diterima, SMM hanya popular dikalangan portal media pembangkang sahaja tetapi ditolak majoriti Mahasiswa seluruh Malaysia.

Sikap kurang ajar dan biadap mereka tidak wajar menjadi ikutan golongan muda hari ini.

Dan hari ini rakyat tahu bahawa agenda SMM hanya untuk menjadi platform pemimpin pelajar utk menyertai dunia politik bersama pembangkang semata-mata dan bukannya perjuangan untuk Mahasiswa.

Spesis Musang berbulu ayam tapi Mahasiswa bukan boleh diperkuda dan diperbodohkan balaci SMM dan sosialis PKR

No comments:

Post a Comment