Minda Hijrah Headline Animator

Friday, October 21, 2011

Terkini : UIA dikawal ketat, kumpulan pelajar upahan rancang kekacauan.

Kumpulan upahan pembangkang, Solidariti Mahasiswas (SMMs) telah merancang untuk membuat kekacauan di UIA selepas solat Jumaat ekoran penggantungan tugas yang dikenakan keatas Prof kangkung Aziz Bari turut menerima sokongan dari pemimpin pembangkang seperti Rafizi Ramli dan Shamsul Iskandar.
 
Apa yang membimbangkan ialah keselamatan jemaah solat Jumaat yang akan terancam terutamanya kenderaan mereka mungkin menjadi mangsa kerosakan kumpulan pengacau ini.
 
Polis dan pasukan keselamatan UIA wajar mengambil tindakan tegas supaya umat Islam dapat bersolat Jumaat dalam keadaan aman di UIA.
 
Lebih memalukan, kumpulan pengacau ini lebih berminat untuk buat kacau dari mengerjakan solat Jumaat.

4 comments:

  1. Bodoh betul mahasiswa yang menyokong Aziz Biri ni.. kalau nak sokong sgt Aziz Biri tu, lantik je dia jadi reaktor di Universiti Terbuka Perak yg kebanyakan penyokong pembangang jadi 'pensyarah' di situ. Kalau rasa Aziz Biri tu hebat, lantik dia jadi reaktor pertama Universiti Terbuka Perak syok sendiri tu...

    ReplyDelete
  2. bodoh lg bangang... perabih duit kerajaan tanggung diorang blaja.

    ReplyDelete
  3. Sebelum memberi sebarabg comment. Tujukan soalan kepada kita sendiri dahulu, 'adakah kita tahu apakah kebenarannya?' 'Adakah kita tahu cerita sebenarnya yang sebenar-benarnya?' 'Dari manakah cerita yang kita dengar ni?' 'Pastikah kita apa yang kita dgr ini tiada tokok tambah dari media?' 'Pastikah ape yang media katakan itu benar ataw tidak?' ' Siapa yang perlu kita percaya?'.

    Renung2kanlah. Sekian. :)

    ReplyDelete
  4. pandai betol buat fitnah oi...mudahan masuk neraka kelak

    ReplyDelete