Minda Hijrah Headline Animator

Thursday, September 8, 2011

Isu Tauliah JAIS : MP Shah Alam Khalid Samad salahkan UMNO

Hairan bin Ajaib - Pelik tapi benar. Setiap kali berlaku masalah dikalangan pemimpin Pakatan pembangkang, kesalahan terus diletakkan dibahu UMNO.
 
Apabila DAP buat hal tunjuk 'taiko' dan kurang ajar tidak mahu pakai songkok ketika sidang DUN Sarawak, PAS menyalahkan UMNO yang langsung tidak adaka mengena dengan senarion politik di Sarawak.
 
Isu pemeriksaan JAIS ke atas gereja haram DUMC pun disalahkan UMNO. Dan terbaru Khalid Samad yang bakal dikenakan tindakan undang-undang oleh JAIS kerana memberi kuliah tanpa tauliah terus menyalahkan UMNO penyebab segala2nya sedangkan JAIS adalah jabatan dibawah kerajaan negeri Selangor yang diketuai oleh MB PKR Khalid Ibrahim.
 
Mana kepala otak Khalid Samad dan pemimpin pembangkang ?
 
Kenapa perlu salahkan orang lain yang tiada kaitan secara langsung semata-mata kerana dendam politik dan masalah peribadi kamu ?
 
Khalid Samad adalah manusia yang bukan sahaja akan lacurkan dirinya tetapi agama pun dilacurkannya demi undi dan kerusi Parlimen Shah Alam yang beliau duduki sekarang,
 
Khalid Samad guna blogger upahan utk serang Exco Agama, Hasan Ali dengan menuduh beliau sebagai agen UMNO. Sedangkan pergaduhan yang berlaku melibatkan pimpinan PAS sendiri.
 
Masalah kamu dan pergaduhan kamu sesama sendiri jangan libatkan orang lain. UMNO takde kene mengena dalam hal ini. Jangan spin dan divert isu.
 
Khalid Samad - kamu sebenarnya yang bermasalah. PAS patut tendang dia keluar dan sudah tentu DAP sedia menerima kehadiran Khalid Samad sebagai pemimpin agung Melayu DAP.
 

No comments:

Post a Comment