Minda Hijrah Headline Animator

Friday, August 12, 2011

Malaysiakini - Barua YAHUDI utk pecahbelahkan umat Islam di Malaysia

Perhimpunan anti-murtad yang diadakan di Masjid Shah Alam tertumpu kepada kecaman terhadap portal berita Malaysiakini yang ternyata banyak mencetuskan isu-isu berbaur perkauman dan sensitivi keagamaan.
 
Kita boleh menerima jika berita yang disampaikan berat sebelah kepada pembangkang tetapi kupasan sesuatu isu nampak lebih membakar hati setiap rakyat Malaysia terutamanya yang melibatkan orang Melayu dan Islam. Ditambah dengan penulisan barua-barua mereka yang berbangsa melayu dan beragama Islam dari PAS dan PKR.
 
Apa sahaja isu yang timbul akhirnya disalahkan ialah UMNO sampaikan chauvinis dan komunis DAP enggan memakai songkok di Sidang DUN Sarawak, barua Yahudi dari PAS terus menuduh salah UMNO.
 
JAIS yang jelas, terang lagi nyata dibawah kuasa Menteri Besar PKR dan Exco Hal Ehwal Islam PAS melakukan pemeriksaan ke atas sebuah gereja yang dipercayai beroperasi secara haram di Damansara Utama kerana penganjuran makan malam Thanksgiving bersama Majlis berbuka puasa dalam kawasan gereja pun Pembela Gereja dari PAS Khalid Samad menuduh dan memfitnah ini semua kesalahan UMNO.
 
Semua ini disiarkan di Malaysiakini atas agenda Jahat Yahudi memberi bantuan kewangan kepada mereka. Disokong oleh kumpulan umat Islam yang mengamalkan 'matlamat menghalalkan cara' - janji UMNO terkubur walaupun terpaksa bersahabat dengan Syaitan. Bukankah itu amalan sesat dalam Islam ?
 
Sudah sampai masa kita membuka mata utk mempertahankan kerajaan Islam yg sedia ada walaupun pemerintahnya zalim.Jatuhnya kerajaan yang sedia ada belum tentu keharmonian dan syariat Islam kekal sedangkan golongan Islam di pihak pembangkang sekadar pengutip sampah dan penjaga lalulintas setiap kali ceramah.
 
Lupa kan dendam politik ... PKR dan DAP sudah terang dan jelas anti Melayu dan Islam. Ini lah perjuangan jihad kita terhadap musuh Islam bagi melindungi kepentingan semua pihak termasuk kaum cina dan India, Sabah & Sarawak.
 
 
 

4 comments:

  1. Setuju.. Malaysiakini memang lahanat, liputan berita kelas pariah.. kalau dibaca, semua yang buruk dan salah adalah pihak kerajaan.

    Semakin dibaca, banyak pulak penipuannya. MISMAH akhirnya bersuara, Malaysiakini spin tajuk cara lain pulak..

    Nampak sangat ada 'tangan ghaib' di dalam sidang redaksinya.

    ReplyDelete
  2. perhati betul2,kebanyakan video di MK tu semuanya edit belaka..ada yg super imposed..tu sebab dorang tak boleh terima kebenaran sebab doranng sendiri tak pernah nak tunjuk kebenaran.

    ReplyDelete
  3. terima kasih atas pandangan saudara berdua. Memang banyak gerakan yang mahu menjatuhkan kerajaan Islam Malaysia dan kebanyakan gerakan ini di taja oleh Yahudi.

    Lebih sedih, ada golongan Islam yang termakan tipu daya mereka.

    ReplyDelete
  4. kaum kaum yahudi ini semakin lama semakin dahsyat...banyak jutawan jutawan kat dunia ini 90% yahudi...tetapi apakah daya...duit mengawal segala galanya..

    ReplyDelete