Minda Hijrah Headline Animator

Tuesday, August 23, 2011

"Kerajaan tak boleh saman saya" - Ketakutan Zuraida Ampang apabila kantoi fitnah

Mulanya, wakil rakyat PKR ini menuduh bahawa wujud 'Skrip bersumpah' kepada pendatang haram (PATI) yang menjalani proses pemutihan oleh KDN. Kemudian KSU KDN mohon Zuraida mengemukakan bukti kepada KDN atau membuat laporann Polis utk siasatan kerana dakwaan ini serius kerana melibatkan keselematan negara.
 
Setelah beberapa Zuraida membisu, KSU mengeluarkan kenyataan utk mengambil tindakan undang-undang terhadap fitnah yang dibuat. Rupa-rupanya Zuraida tidak bisu kerana terus mengeluarkan kenyataan bahawa "Kerajaan tidak boleh saman saya".
 
Apa yang pelik bagaimana wakil rakyat PKR Ampang ini boleh mengeluarkan kenyataan sedemikian rupa? Adakah Zuraida ingat setiap rkayat Malaysia kebal terhadap undang-undang dan bebas membuat fitnah sesuka hati walaupun fitnah sudah menjadi permainan harian PKR dan pembangkang ?
 
Warga Ampang usah undi Zuraida pada PRU 13 nanti. Wakil rakyat yang bangang undang-undang dan suka membuat fitnah serta tidak berminat memperjuangkan nasib rakyat di Ampang wajar ditolak. Banyak aduan yang diterima tidak diselesaikan oleh Zuraida sedangkan Ampang berada di bawah kerajaaan PKR Selangor.
 
Jom tolak Zuraida ! Beliau lebih beratkan dirinya dari pengundi Ampang sendiri.!

No comments:

Post a Comment