Minda Hijrah Headline Animator

Friday, July 22, 2011

DAP - Anjing & Babi

Ramai kalangan rakan blogger menulis mengenai ulasan berita akhbar cina Nanyang Siang Pau pada 18 Julai tentang dakwaan DAP bahawa pada PRU 13 akan datang, jika letak calon ANJING pun tetap akan menang. Begitu juga kenyataan liar dilaman sosial terhadap Polis yang dihina sebagai ANJING kerajaan.

Penghinaan sedemikian rupa mengingatkan kita kepada awal pasca PRU 12 apabila DAP memanggang 5 ekor BABI sebagai simboliknya kemenangan 5 Negeri dan perkara besar yang dilakukan oleh kerajaan Selangor sebagai balasan kepada pengundi mereka ialah Projek Ternakan BABI bernilai RM100 juta.

Ironinya, BABI dan ANJING ini adalah binatang yang menurut ISLAM sebagai najis yang berat. Tanpa disedari, ini sebenarnya propaganda anti Islam dan anti Melayu yang dilaksanakan oleh DAP dan lebih malang lagi, ada segolongan orang Islam di pihak mereka yang sanggup bersama dan mengkafirkan golongan Islam yang tidak sehaluan dengan DAP.

Agak menarik juga, ada yang membuat analisa tentang maksud tersirat disebalik DAP sebagai Dogs And Pigs. 

Untuk mereka yang masih waras, jom kita menilai kembali sokongan perjuangan politik DAP, parti chauvinis cina yang sememangnya membenci Melayu dan Islam, dulu kini dan selamanya.




4 comments:

  1. Dog And Pig...lu lancau.......Molo punya bangsa..semasa 13 Mei dulu kenapa kau org xbunuh DAP ni..ni nyusahkan kami yg ada skrg...

    ReplyDelete
  2. he he elok gak kalau berlaku lg skali mcm 13 mei dolu2 yeeee.hu hu

    ReplyDelete
  3. Salam perjuangan dan salam tinta berdarah dari saya untuk semua blogger. saya dah follow dan pautkan blog tuan di blog saya.Harap tuan dpt memautkan blog saya dalam senaraian tuan demi alif ba ta. Ini blog saya http://keris7lok.blogspot.com/ .

    ReplyDelete
  4. Asal nama Malaysia adalah TANAH MELAYU..so tanah ini MELAYU punya..baca sejarah..ASEAN ni adalah kepulauan Melayu..sebelum berpecah kepada Thailand, Indonesia, Singapore dan Malaysia..Cina dan India ini adalah bangsa pendatang..mereka ini ibarat penjajah ..sejarah telah membuktikan penjajah patut dihalau balik ke negeri asal mereka..kalau nak menumpang jadilah penumpang yang baik..jgn cuba nak jadi pemandu yang mabuk..Salah juga setengah melayu yg tak sedar diri ingin menjadi penjajah bangsa sendiri..Hidup Melayu !..jgn lupa asal usul bangsa kita dan tuan tanah kita ini...mereka tak suka sila keluar dgn baik atau kita halau mereka suatu hari nanti seperti yg berlaku di Bosnia..Org Islam berjuang untuk MATI (syahid), bukan Islam pula berjuang untuk hidup...jadi mana lebih kuat semangat perjuangan..!

    ReplyDelete